Monday, March 26, 2012

Penyeksaan terhadap kucing

 


Ibu kucing ini terus menjilat mayat anak-anaknya dengan harapan mereka sembuh kembali. Mengikut sumber, saksi terdengar kucing menangis di tingkat bawah, dan apabila mereka sampai ke tempat kejadian, mereka menemui kucing liar dan anak-anak kucing yang diseksa sehingga mati. Kesemua badan anak-anak kucing tersebut dipenuhi dengan tembakan pistol angin, dan ada pula yang diikat lehernya, dan ada pula yang dibedah sehingga jantung kucing itu terdedah, dan kepala ketiga-tiga kucing yang lain dipijak! Kejamkan orang ni? 


P/s: Even aku tak suka kucing. Tapi memang tak sampai hati untuk membunuh kucing. Sebab kita tahu sakit dia cemana kalau kita sendiri yang kena. Even semut pun aku berfikir dua tiga kali utk picit dia atas lantai. LOL #serioustalk

2 comments:

Azril Muhammad said...

org yg buat tu giler!!!!!

QERY HASAN said...

Walaupun aku ni tak adalah suka kucing sangat, tapi aku pon tak pernah sepak kucing. cuma jentik telinga manja2 tu pernah la jugak. tapi kucing tu suka aku jentik telinga dia. hahah