Monday, July 26, 2010

huh.. nak tau cite haritu?! yg setan tu?! ni dia..

kes dia camni. org dengki gan family aku.. aku tk tau la apa yg dia dengki sgt kt kteorg. sampai dia nk buat cenggitu.. nak kata aku kaya,,?! hapdet belog ni pon kat CC je u alls. hp stakat sms + call.. mak tk kaya mana pon laa.. kalau kau nak kata bapak aku pakai kereta Fortuner?! heyy, kau kenal family aku pn takat dua tiga jam je kiah oi.. tk payah la kau nk bomoh2 pagar rumah aku.. aku stakat duduk flat je u all..nak kata mak haku rampas laki kau? tkde maknanya la bodo.. banyak lagi keja lain yg dia nak buat daripada kacau laki org..BOOOOOO!!

semalam.
ada org dtg rumah.
bawak lebih kurang 5 botol plastik.
nak tangkap jin tu..
dia dah beranak pinak dlm rumah. mujur lah selama ni aku tk dpt gangguan apa2.
1st skali, masa org tu masuk dlm rumah aku.
dia terus pegi kat akuarium. dia usha2 area situ.
pastu pegi kt depan pintu rumah. rupanya bini dia dh dpt tangkap jin tu.
jin yg kedua pn kat depan pintu jugak. so dah ada dua jin dlm rumah aku. SIAL kan?!
lastly, dia dpt tangkap kat dapor rumahh. alahaii. aku yg seram nengoknya. dia masuk dlm badan org tu. sampai nk muntah dibuatnya. seram kot.
1st time aku tgk org tangkap makhluk halus pena mata ni ..

kat rumah nenek aku ada 7 ekor jin. tk larat mak dgr u all.
ni pulak makcik aku yg duduk skali kat sana.
dia p letaknya jin tu sekor dlm kereta makcik aku. dok ganggu tgh drive. tk ke seriau mak dibuatnya u all. boleh pulak jin tu main nyorok2 dlm rumah. apa kau ingat aku tipu?
dia nyoroknya blakang kain2 tgh gantung dlm bilik.
diselaknya org tu, terus rebah kt lantai. sbb kena tolak gan jin tu. kuat u all. diap bersuara. katanya nenek aku gila kuasa. ahh pegi mati laku beb. kalau bagi kuasa kat kau pn, belum tentu kau boleh buat semuanya.. bodoh la manusia mcm tu! apa yg kau dpt nokk?!

anyway. esk ada lagi. nk tangkap ape lagi tah dlm umah aku tu. so harap2 clear la rumah tu secepat mungkin. kalau boleh. dgn betina2 tu skali musnah :)

P/S: bodo sgt pakai bomoh. g matey la kao.!

1 comment:

bad girl said...

tatawu dia pon takot hantu an . ahaha .