Sunday, July 25, 2010

setan kau betina

mlm td ibu msg aku.. sbb dia ada kat ipoh, pegi teman nenek berubat.. aku ingat dia sukati je balik. hehe. rupanya bermotip.. hmm.

ibu: esk sediakan botol kosong. nk guna..
*aku tk reply. and anggap perkara biasa.

ibu: ayah dh kluar ke?


aku: dah, dia kuar gan lifi. g makan kot.

ibu: kemas rumah. esk ada org nk dtg berubat. pompuan gedik tu letak benda
kat depan umah kita. sediakan botol kosong esk.


aku: huh?! betina tu letak apa kat depan umah. botol besar tesco?!

ibu: skang ni gah bwa nenek g amik ubat. td ibu tnya kat org tu, ada tk org
buat apa2 kat ibu. ibu sebut la nama dia. pastu pengubat tu tumbang and
mengamuk.


aku: dia letak apa kat depan? org dh la tinggal sensorg ni, dia kacau
tk?!

ibu: dia letak benda supaya ibu gan ayah leteh. malas nk g keje.. nanti lah
esk ibu balik pkul 2pm. sediakan botol tu.
*mula start takut nk tk reply msg.


malam tadi aku sensorg kat rumah. dlm bilik. berselubung. aku text semua org. sbb nk hilang kan takut. aku call aming. fahmi call aku. huhuhu.. aku msg maim. farah msg aku.
pastu aku msg ustaz. ustaz suruh azan 7kali dlm keadaan berwudhuk and baca yaasin.. Aming suruh aku baca ayat qursi.

pagi ni.. aku kemas rumah. and check luar rumah. kot slama ni aku tk perasan. kot aku jmpe. boleh letak kat rumah dia pulak kan?! sial.

aku: dah gerak blom?


ibu: belom. nnti org tu nk ubat ari selasa plak. ni ubu tgh ubt untuk
mandi. dia nk air masjid. kita patut buat pendinding diri ngan ayat suci n
semayang jangan tinggal.. dia tk dpt tangkap dr sini sbb benda tu mcm tau
dia nk kena tangkap. ayah pn kena pulih gak. kena kuat semangat je.


aku: smalam ustaz suruh azan 7 kali. pastu baca yaasin.


ibu: bila ko jmpa? ko de bgtau ke?


aku: malam td sms dia.


ibu: mmg btul..tp cuma dia lari je.. klu blh nk tgkp msuk botol pastu
jirus gan air masjid.

* tk reply dh. kredit habis..


betina tu memang dengki. aku tk tau setan ape ada dlm badan dia tu. aku tk penah kenal dia langsung. laki kau pn aku tk kenal.. kau jangan la pompuan.. 7 keturunan kau binasa :)

2 comments:

Nurul Nadia said...

why she did that to ur family?anything happened? citer laaa

bad girl said...

len kali kalu takot . text i . i teman . HAHA . bodo je pom uhh . syirik siakkk .