Tuesday, July 6, 2010

whtever! ;)

Aku translatekan surat atas ni:

Instruction

1. Bagi mereka yang tidak pernah/ selalu tidak hadir, namanya telah dicatat pada AJK Ding Jia Yuan, sila mengambil langkah tindakan disiplin ataupun terminate-kan hak keahliannya.

2. Membahagikan kumpulan daripada 3-5 orang untuk membuat poster/ tag nama bagi hari keushawanan. Tarikh kutipan hasil adalah Khamis dan tiada siapa yang boleh lewat. (Fokus pada naib pengerusi dan setiausaha, ini kerana mereka TIDAK pernah mahu buat tugasan dan memberi kerjasama), kebanyakkan ahli juga menggunakan alasan tidak datang pada hari itu untuk menolak tanggungjawab, kutipan akan dilakukan oleh AJK Ding Jia Yuan dan benjamin Ng.

Cehh, surat ni aku jmpe dlm buku catatan Pengerusi kelab Seni Visual td..Aku baca la, tgk2 dia nk amik tindakan. Aku gelak sambil tarik surat ni. Aku rasa baru dua kali tk dtg perjumpaan, tp tgk attendence td. Baru sekali. HAHA. So kira logik la en?! FYI, aku ni SETIAUSAHA Kelab Pendidikan Seni Visual..So no wonder la dia nak amik tindakan en? Hee~ Rileks la broo. Cikgu baru gertak nk letak jawatan aku, kau pulak suka2 arah cikgu suruh amik tindakan en? At last cikgu tk letak pn jawatan aku (syukur. harap2 tk lah en?! hee~).. Kau kalau nk kekal lama, jadi hipokrit la sikit. HAHA. Kurang aja tk?! Kau kena buat baik kat skola, kat luar kau jahat. Ada sape kesah? Tk kan? Bagus ;)

So, td aku attend perjumpaan, buat muka selenga dan anggap diri ni tk bersalah. Cikgu tnya, kenapa awk moody? Awk takut nk sponsor barang ke? HAHA. Motif?! :P Tk lah, sy biasa-biasa je lah ckgu :)

And lastly, aku siap kan buku laporan hijau uh. Amik attendence student. Pastu usha org buat keja. Buat perangai mulia sikit depan dorg. Settle bukan?! Kau kena propa sket. baru la layak jadi Fasha Shanda kan? :P

P/S: Dude.. Jangan bising la youu. Keja aku juga yang buat. Yang siapkan kau.. HAHA. :P

No comments: