Monday, July 12, 2010

'(oo)' sick la you!!

harini sy rasa mcm nk muntah je derr!
smalam seharian tk makan. Sumpah, perot rasa bergas je. Gastric juice nama dia. Heee~ :D

lepastu td. minum milo kat mamak. plus makan maggie goreng. rasa nk muntah jugak .. tk sedap badan la you! grrr~

pastu fikiran serabut gila.
nk siapkan pages utk majalah sekolah lagi.
pasal benda ni la aku tention bebenor!
sebulan delay..!

fikir pasal tusyen lagi. [duit tkde la :( ]
homework lagi.
revision lagi.
kelas tambahan lagi.
duit kutu lagi. [padan muka kau budak]

baby la you!
geramm kod.

tadi pegi rumah Afiq,
pastu aku nmpak ada kete iswara.
yeahh. aku kenal keta tu. HAHA.
jiran aku dtg umah dia jugak.

all of them panggil aku masuk dlm.
rupenyaaa. mak2 dorg cite sal anak2 dorg.
so aku kena duduk menghadap permaisuri :)
advice mcm2. spm is just around the corner derrr!
kau nk fikir ape lagi?

kau tk payah bajet dh kawen mahupun berkerjaya la derr!
haha. kau gelak pe?! Betol kan?
Nak2 result kau haritu terok gila babi's..

dah.dah.
aku dh fening.
asek berkahak dlm belog.
tp blajanya hadoo je..
sedey lah kau ni nokk!

No comments: