Friday, July 2, 2010

nasib la baik

Seperti biasa, tiap2 tahun mesti ada Hari Jalinan Mesra atau Open Day. Alaa, yg mak ayah kau dtg sekolah lepastu duduk depan meja cikgu sambil tengok report kad kau yg byk merah tu. Lepastu cikgu pn start bukak mulut dan cerita dari A-Z & 1-100..

"Mak kau dtg tk?"
"Sapa yg dtg jp lagi?"
"Mak kau tau tk harini amik report kad?"
"Kau dh ready nk kena maki?"

HAHA. Banyak tk soalan dorg?! So aku ckp, "MAK AKU TK DTG :)"
Sebab takut kena marah. HEHE. Aku tk kan bagi tahu utk amik report kad. Biasalah, nanti dah sampai rumah. Mcm2 peraturan dia bgi. =.=" Tk sedar diri kan aku nk SPM tahun ni. grr!

Aku suka bagi tau last minit, kadang2 aku bwk fon pegi sekolah. So agak2 time nk tengah hari, baru aku msg ibu yg harini amik report kad. So forsure dia tk dtg, sbb malas nk siap segala. HAHA. mengada bukan? ;P

Kadang-kadang org sekeliling bukan boleh caye sgt. HAHA. Kadang2 mak aku muncul kat skolah secara tiba2, so maknanya dia tahu ada kes amik report kad.. Yg penting, hari jalinan mesra, mmg menakutkan. Kalau kau dpt straight A's tkpe jugak. Ni stakat kau boleh apply keje sapu sampah kat Pavilion. HAHAHADOOOO jadinya. Sedey la kau ni Nazim :D

Tkpe. tkpe. Ibu dah tau hari ni amik report kad. So sy tkpayah nk ulang tayang tajuk markah sy. Tggu akhir tahun nnti okayy ;)

P/S: Nak bermati-mati-matian utk trial nanti. insya-Allah ;)

No comments: