Tuesday, July 20, 2010

thx abg operator :D

http://akunaziem.blogspot.com/2010/07/i-love-to-touch-my.html

ingat tk last week aku ada post tentang LG Cookie Monsters Party?!
actually tu aku saje2 je compose. nak test english aku. hehe.
pastu aku pn submit la benda alah tu.

so petang smalam, masa aku balik skola.
ada nampak misscall kat hp.
so aku call semula org tu.
ada mamat ni angkat. cehh.
dan dan dia nk speaking gan aku. :D

aku tanya ni sape.
*macho seyh suara dia. HAHAHA.
so dia mintak email address aku. so aku bagi jelah.
he said, nak attend tak party tuh sabtu ni.
so 3 sencond aku fikir. aku decide aku tk pergi. HAHAHA :P

aku tanya lagi,
bila nk kena decide.
dia kata, patutnya tengahhari tadi,
tp aku tk angkat phone.
ermm, pastu dia kata lagi.
awk tk check email ke?
hahha. sorry la derr, lupa nk bukak mailbox :P

anyway,
thx for the invitations :)

No comments: