Monday, August 15, 2011

Dah takde handphone.

Okay babes. Sejak-sejak ni gambar dalam setiap entry adalah daripada google, camera orang dan barangkali tiada gambar langsung. Sebab handphone Sony Ericsson aku dah rosak teruk dan hanya boleh dgr lagu je.


So kekdahnya handphone Sony Ericsson aku letak dalam almari. And for now aku pinjam handphone housmate aku yang bertemakan Chan Sow Lin, which is handphone CSL. haha :)

Its okay lah, janji boleh text and call ye dak? kukuku Kalau nak tunggu duit Nuffnang. Berbulu lah nak tunggu. Seminggu bape sen je naik. BE apatah lagi, haram nak dapat. Duit grapevine aku tbe2 disappear jadi RM0.00.


6 comments:

[k]o{q}i[n] said...

alololo...ciannye... sme la nasib kite..huhuhu

☺NurulZulkifli☺ said...

aku pun tgh takde phone..hp aku rosak. -.-

aslann said...

jim jim.

Syazwan said...

ngeh ngeh

lee delaila said...

bebanyak sbr la ek....tu jew yg mampu nk ckp

huhuhuhu

naziMonster said...

CSL bukan Chan Sow Lin la.. Chua Soi Lek... China doll china doll..

http://membebelbilaperlu.blogspot.com/