Thursday, August 11, 2011

Dear diary: Hati perut.

Assalamualaikum. 

Dear diari.
Harini aku rasa happy sangat dan sungguh menggelikan ketiak bila taip sebegini rupa. Homaii dear diari? HAHA.

Weh dah masuk hari ke-11 kita berpuasa kan. Cemerlang sangat umat Islam, mak love korang. hiuuuuu. Walaupun ada juga yang bantai smoke time puasa. Kononnya tak batal puasa sebab sedut asap je. Nan hadoo lah batalnya. Dislike yer.

Okay, mendape lah title hati perut tu kan. Macam takde pekdah lah aku nak cerita pasal hati dan perut time2 subuh adam ni. hiuu. Takdelah, saje cakap atau hash-tag dia #justsaying, aku dah tak ambil berat sangat pasal orang sekeliling. Bukan menyombong membaby buta. Tapi aku rasa layaklah aku buat macam tu. 

Kalau dah selalu aku je yang ambil berat pasal orang sekelililng. Tapi nobody ambil berat pasal aku. Cannot go lah kan. Tapi tak apa. Tak ambil hati sangat pun. Sebab aku ni suka simpan, pendam rahsia dan bersendirian dengan life aku. Tu memang tak dinafikan lah. Sebab aku ni bukannya seorang story teller. Eventhou mencari gak tempat nak mengadu, tapi tak ada. Tu yang kadang2 cakap sorang-sorang, tak pun layan lagu Kisah Hati. Apa nak buat kan? 

Apa ni Nazim. Apa kau nak sebenarnya? hmmmm.
Peneman susah senang? Siapa je Nazim nak berdiri sebelah kau? Kau tu dah lah tak campur dengan orang sangat. Nak bercakap bersembang dgn kawan-kawan pun tak sangat. 

Aku dalam twitter dengan real life sangat lain. Dalam Twitter memang aku talkative and super-noya (annoying). Yeahh Nazim memang annoying kalau siapa-siapa yang follow tu tahu lah macam mana aku annoying dalam twitter tu.

Okay okay before that please layan lagu ni kejap. Serious shit best and sedih. Aku suka. Mak love this song so much. Christina Perri mak love kat kau sangat.. 


P/s: Pape jelah Nazim. Cerita kau bosan. Kbye.