Sunday, August 21, 2011

Demam dan peperiksaan.

Ramai yang terkejut bila aku cakap yang aku exam hari Ahad. Mana penah dalam sejarah hidup aku exam hari ahad. Selalunya weekdays+sabtu. Ni tiba-tiba hari ahad. Oh yeah. Aku tak tahu sangat pasal IPT ni. So actually bukan exam, itu adalah mid term. Aku tak tahu istilah2 yang korang guna. huhu


So harini ahad ada paper IT dgn Human Communication. Isnin takde paper. Selasa paper masscom. Rabu takde paper. Khamis last paper which is France. Haaa jadual tah hape2 je kan -___-

Doakan yang terbaik untuk saya k. Dengar cerita kalau aku dapat 4 flat untuk mid-term ni, ada orang nak belanja aku pergi Krabi huhu :)

P/s: Sedang demam ni.

3 comments:

haziqa said...

biasa dh dgr org exm hari ahad ni..tp kat poli tak pernah ada lagi exam hari ahad...

anyway,,gudluck yaa for ur exam :) study !

Nazrul Ashraff said...

still okay la exam hari ahad. kitorang exam waktu malam. dari kul 8.15 malam sampai 9.30 malam. and pagi still ada kelas...kena pergi ladang bla bla bla ( mengantuk dalam kelas, cett! haha )

and final kitorang masa minggu ke 2 raya ni.. masa budak2 degree daftar masuk.. oh! sangat serabut. btw, gud luck!

Syazwan said...

tak tau nak komen pe >,<