Wednesday, August 17, 2011

Disembelih sebelum berbuka puasa.

Haa ingat apa? Orang kena sembelih sebelum berbuka puasa ke? haha Macam tu lah headline surat khabar yang suka buat kita nak baca sesuatu story. Walhal intipati dia nan hadoo haha. xD

Takde mende lah. Sabtu minggu lepas aku ada jemputan majlis berbuka puasa kat sekolah lama aku. Nahhh dorng ada kursus sembelihan. So haritu dorg sembelih kambing dengan ayam. Aku tak nyempat nak tengok sebab aku kat hostel that time and hujan pula -___- Okay mek tadah gambar kat korang k. ;)

-ADA ARTIS JEMPUTAN YANG DATANG. SILA SCROLL SAMPAI BAWAH-














Artis tersbut adalah Hanna Tajima dan Nazim Nasri <--- guna nama sendiri je
HAHAHA sila gelak sbb tak kelakar. kbye

2 comments:

Amalina Lee said...

HAHA, couple ke? Cute :D

Aliff Haikal said...

okay aku terpedaya ! HAHAHA