Monday, August 8, 2011

Pengotor yaa hazabb.


Aku tak tahu la perangai dorg ni mcm mana kat rumah sendiri.. Tak reti nak hidup sendiri kot. Semua nak suruh mak adik kakak buatkan. Wake up doh, semua dah besar en. Bulu tu rasanya dah habis tumbuh daa. Tolong ah sedar sikit. Jangan jadi pengotor.

Air tembikai basi bawah meja, sampah makanan korang, sinki berminyak, cawan tak basuh, mendape lagi. Aku malas nak cerita. TANDAS BAU TAIK yg aku tak tahan. Bila tandas korang busuk bau haram. Tahu pula masuk tandas luar tu kan.

Maaalas nak ungkit. Banyak benda lagi nak cakap. Kang bila bagitahu kang apa yang kiteorg tak suka kata kiteorg ni kedekut and bajet bagus. Fikirlah.

INGAT EH, SINKI YANG BERMINYAK, CAWAN KOTOR KORANG PUNYA HARITU AKU YANG MENCEMAR DULI TOLONG CUCI DAN BERSIHKAN SEMUA!! T_____T --geli tahu tak.

P/s: Nak kutuk+bahan+pulaukan aku? Tak kisah semua tu okay. Rumah ni tahu siapa yang elok siapa yang tak elok :)

8 comments:

asyiqin nasir said...

sabo je la..huhu

ANDAIANNYA said...

rasa nak sekeh je kepala sorang2

Muhammad Fakhruddin Bakri said...

sabar nazim...mmg ada org yg x sedar tentang kebersihan sendiri..lau kita ckap pon...dorg bukan nk dengar pon..org cm2 sume xde kesedaran sivik langsung...

khai artzfar said...

errr sory tanye..tu umah ko ke atau kt ostel?

TIRHANI said...

sabar nyah sabar. puasa :)

Anonymous said...

salam..
wow ... tak tau nak komen cene dpt housemate cenggini
sabar je laa ...

Yumaisabreena said...

ya allah . sabar je lahh .

dyanissa said...

siyes housemates cmni? perghh..so disgusting..