Friday, December 16, 2011

Katakan Tak Nak!



Bila orang kata #taknak tu #taknak lahh. Aku paling tak suka bau rokok dan asap rokok. Boleh mati lemas tau. Honest said, aku pernah cuba sekali merokok dan berjaya habiskan sebatang rokok. LOL. Tapi sumpah lah rokok tu adalah neraka dunia. Dah la tak sedap, pahit lak tu pastu bau asap lekat kat mulut dan baju.

Lu bajet style lah kalau merokok tu? Bazir lah. Sumpah bazir. Bila sedut tu, tak kenyang pun. Dapat asap busuk jer. Menyesal tahu tak merokok ni. Nasi baik lah tak gian.




Heh. By theway aku sebenarnya join photo contest / duit free. hehe. Bersahaja nak cuba ;)

Amalkan gayahidupsihat yer kawan-kawan.takyah la merokok. Serious membazir. Betul membazir. Percayalah. Bazir itu sebahagian daripada amalan syaitan.

3 comments:

AA said...

alhamdulillah, abang kacak ni tak merokoK :)

p/s: gua ingat komptr gua ada semut tersesat! cehhhh! HAHAHA

nurul diana said...

benci asap rokok , kalau nmpk org merokok sye kte , nk mati cpt mcm tu lahh

Joe_Hans said...

gudluck2!!! semoga menang.. try nak join contest nie jugak... tapi ngah fikir idea..