Thursday, December 29, 2011

Lirik Lagu Najwa Latif kearah murtad??




Tahukah anda? Kalau dengar lagu Cinta Muka Buku oleh Najwa Latiff, harap2 jangan ikut nyanyi sekali la yea, sebab ada bait lirik yang boleh bawa kita kearah murtad. Kalau boleh tak payah dengar langsung. ni liriknya:

~ Banyak persoalan yang berada diminda
~ Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
~ Otak kata jangan hati pula kata ya
~ Hidup tak menentu adakah ini cinta
~ Banyak soalan banyak juga jawapannya
~ Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
~ Harus pejam mata dan cuba apa saja 

O.k, tipu jer. Amboi, menyanyi ikut rentak nampak? HaHaHaHaHaHa



P/s: Aku ketawa berdekah bila dapat broadcast msg ni semalam. hewhew 

11 comments:

Nelly The Strange said...

wah , terkena !
-.-

cik pieja hut said...

lah ingatkan betul lah tadi . buat cuak je ..

syasyajohan said...

grrr -..-

holaulala said...

cis! tipah tertipu~ = ="

Noorsha Muhamad said...

agaga..ntah kt mana yg murtad tu.. hehe..

Joe_Hans said...

hahahha..sumpah aku nyanyi sambil kepala terlentok2.. feel.. damn it! hahhaa

Anonymous said...

ishhh igtkn btol2 la td..aduiiii tkena suda

Anonymous said...

ishhh igtkn btol2 la td..aduiiii tkena suda

yun said...

pergh..peminat najwa semua dah cuak..last-last kene tipu..hahaha

kechik kewchik said...

title gempak , hhah . tekena jugak .

the::bored::sha said...

kak sha dah terkana..ohh tidakkkkk..hihi