Thursday, December 15, 2011

Saya menang iPod Shuffle

Assalamualaikum kawan-kawan hihi. Apa khabar semorang? :D

Harini ada berita gembira. Padahal berita ni dah basi dua-tiga hari lepas. hihi. Ingat tak haritu aku ada join Contest Eazy Izzuddin? Ingat tak? Err tak ingat? Yelah sebab aku takde followers yang betul2 baca blog aku ni. Sedih :(

Tapi apa-apa pun. Aku tetap nak update entry. ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ
Entry paling gembira untuk bulan December. haha. Sebab aku dah dapat hadiah X-Mas. LOL. Haa untuk pengetahuan korang semua lah kan. Keputusan pemenang untuk contest Eazy dah keluar dah kelmarin. hewhew.


Korang nak tahu aku menang apa? mihmihmih :p


PEMENANG UTAMA

1X iPOD Shuffle


iPOd Shuffle


Korang ada? Tak ada kan. *berlagak gila*
Syukur alhamdulillah sebab menang contest yang dapat hadiah grand gila. Ingatkan dapat kerete kuning tu hihi. Eh korang tak percaya ke aku menang? Jeles eh. haha. Nah pergi tengok pepuas entry dia. 


Sila tinggalkan ucapan tahniah diruang comment mahupun di shoutmix. Okay thanks. Assalamualaikum :p
Kak Hanim baca mesti dia sukaaaaa sebab dia jeles kita menang iPOD.. And battery BB aku confirm lambat drain. weeee~

Terima Kasih Eazy Izzuddin, Kak Hanim dan NurAizuddin. ahahahah xD
Aku lah kaki kipas mereka semua ni. Jeles lettew.


6 comments:

Mekar said...
This comment has been removed by the author.
AAC said...

haha ..awesome //tak penah menang apepape contest --' /jeles ..

[k]o{q}i[n] said...

retiss..!!!

Aliff Haikal said...

tahniahhhhhhhhhhhh ! :)

babexo said...

jelessssssssss

Blog Eazy Izzuddin said...

amboi2...hehe
xD