Monday, June 21, 2010

edisi tk malu ;|


okayy, ni kali kedua aku nk cite pasal perempuan. Kalau setakat perempuan yg matured aku tk kesah. Ni jenis yg tk tahu malu. Ouchh. Jangan lah mcm ni. Aku rasa jijik bila tau ada perempuan jenis mcm ni. Nye-nyehh [!]


okayy, sy tahu sy dh form 5. nk kata matang, tk lah sgt. at least sy x memalukan diri sendiri mcm perempuan ni..


okayy, sy rasa mcm tk baik nk salahkan perempuan. (alaa, ape ko ni nazim) hmm malas nk ber-Ziana Zain kt sini (madah berhelah).


okayy, kat fesbuk td. ada budak under age nk berkenalan dgn aku. so aku okay je lah. malas lah nk kekwat sgt, nnti org tk suka. mula2 tnya skolah kat mana, pastu tnya aku study ke kerja, kemudian tnya lagi form bape. okay part ni dia tnya aku ada girlfiee tk. aku ckp je lah tk. malas nk peropa lebih. Then kau tau dia ckp ape? "sahaja je tnya awk,
awk saya nk kapel boleh ke dengan awk"
.What the [F]esbuk. Kau baru nk kenal gan aku, lepastu kau mintak kapel. Kang kalau aku ckp kau perempuan murah, nanti marah pulak. Kau tahu ke aku ni baik ke jahat? Nak kata aku adorable. Sah-sah kau gebang lebih. Dgn badan lebar mcm ni, ko nak kapel gan aku?. Peliss lah dik non. Memang tak lah.. Kak nam kalau nk perempuan, Kak nam cari pompuan sombong. Sedeyy la ko ni dik non.


sy malas nk fikir pasal mcm ni. jgn alihkan tanggapan sy terhadap perempuan okayy. sy tk suka. Okayy, td kau ada nampak yg aku ckp aku suka pompuan sombong? Kenapa? Yg sombong tu biar lah lawa dan pandai. Bukan ape. Bagi aku, aku rasa pompuan sombong ni pandai jaga maruah. Tu sbb dia bukan senang2 nk bagi lelaki dampingi dia. Okayy, mungkin kau kata ada kesilapan disitu (tolong betulkan).. Tk jugak aku suka yg sombong2 ni. Yg friendly pn okayy jugak. Tp jenis yg reti behave diri dia dan tk memurahkan harga diri dia utk suka2 kapel dan kemudian break.


jangan pulak kau kata aku ni memilih. gila kau tk memilih. entry sebelum ni aku dah sebarkan msg aku gan betina tuh en. so ko faham sendiri lah. tk kn ko nk bini ko jd sundal bukan? tk kan ko nk ank2 pompuan ko pn menyundal mcm bini ko. tak ye gitu? kekdahnya pikir la dik non :)

Okayy, aku ckp berjela mcm aku reti pasal pompuan plak. Padahal hadoo je. =.="

[Cuba kau kira ada berapa perkataan okayy dlm ni aku rasa ada byk kot :D]


P/S: slamat malam :D oh perempuan. i love u juliana evans. tiberr jeh. dia sombong okay :)

4 comments:

senandung semalam said...

npe ckp juliana evans sombong...
;)

Anonymous said...

sbb di mmg sombong lah.
haha

masa jmpe dia kt hard rock cafe haritu okayy je.

ntah, bia lah :D

palinribena ♥ said...

ta semue pempeaun mcm ko ckp
so jgn slh anngp k
keep on trying
haha
>_<
:D

bad girl said...

haihhh . yelaaa . cari tang sombong okeyyy . sombong kann mahal . wahhh ? apekah ? HAHAHA