Sunday, June 13, 2010

menjawab pula si Fahmi ni :D

1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
- Mati la kot aku kalau dh kena tikam. HAHA. Cuba ckp backstabber. Baru lah aku faham. HAHA. Okay, aku akan bagi dia air Yaasin supaya hati dia terbuka :D

2) 6 orang dihati anda?

  • Parents
  • Aming
  • Fahmi
  • Eiz Haranton
  • Adam Fahmy
  • Afiq Azri
  • Sorry x cukup space nk tulis, Dia mintak enam je. So yg lain, ttp kat hati. Ehemm :D


3) Anda rasa anda comel?
- Kau keji aku ke ni fahmi? haha. Seriously serios, sy tak comel. Setiap kejadian yg Allah cipta, semuanya cantik :D

4) Singel ?
- Kau rasa? HAHA. Yg penting, sy tak available lagi.. maksudnya? ada la tu. :D

5) Blog yang anda suka?
- Belog yg paling sy suka adalah belog yg byk informasi terkini. HAHA. Tambahan pula,yg tidak mengunakan bahasa formal secara keterlaluan. :)

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari??
- I dont tihink so. HAHA. Kadang2 ye, kadang2 tidak. So kau kena nyanyi lagu Erra Fazira (Ya atau Tidak)


7) Lagu terakhir yang anda dengar?
- Lagu Cun Saja by Sleek. Padahal pagi tadi aku tgk Idola Kecil 2. Mcm2 lagu aku dgr pagi ni. HAHA. Lagu terakhir?! ayat mcm dh nk mati je. hehe~

8)Last teks mesej?
- Fahmi Piruz. Nk suruh dia call semula. HAHA. Aku tidak kedit nk call ko. :D

9)Last phone call?
- Najwa. Dia tnya, boleh x mandi sungai pakai bikini. HAHA gila x?

10) Hari terakhir anda menangis?
- Malam td. HAHA. mujur lampu tutup. Aku tgk cite DURJANA. yg ada Fahrin Ahmad dgn Jalil Hamid tu. HAHA Serupa mcm Anakku Sazali.

11) List 5 kaler favorite anda?
sye nk 6 bole?? hee.. :D

  • merah (seksi)
  • purple (comel)
  • hijau (nk repair mata) haha. mcm boleh
  • biru (entah lah)
  • kuning (rumah sukan sy)
  • hitam (boleh sorokan kotoran. haha)
  • FYI, aku ada penyakit CB tau. So aku x malu nk ckp kat sini ;)


12) Orang terakhir anda ber-Ym?
- Dah lama x bukak YM. semalam Muizz ada YM (hp), tp aku x reply. hahah. Sorry.

13)Game paling anda suka?
- Counter Strike. Sumpah mcm cipekk. Aku bole muntah kalau main game ni.

14) Adakah anda peminat MCR?
- MCR tu apa? haha. Mai Cium Rozita Che Wan ke? haha. MCR, entah la. X minat sgt actually. HAHA. Sy minat The Rubber Band. Mcm ada pulak :D

15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
- Perasaan sy mcm nk mencarut. Sbb sy kena copy paste dari belog Fahmi. Menyusahkan aku je. HAHA. Tapi aku suka menjawab. Kau ada? tiadakan? haha

16)Anda rasa Tag ini best?
- Boleh la. Samapai x tahu nk jawab ape. Soalan mcm nk bocorkan rahsia je. HAHA. Anyway sy berterus terang. Kan baby. HAHA.

17) Tag lagi kepada 10 orang
- Fahmi (aku nk ko jawab balik. HAHA)
- yang lain2, kalau nk TAG ni. Ambillah. Sbb sy tahu, before this ada org dah stole TAG aku. HAHA. so ambil je sendiri. X payah gatal nk segan. :P

3 comments:

dianazlan ♥ said...
This comment has been removed by the author.
dianazlan ♥ said...

hei hei.
who stole ur tag ha??
HAHAHAHA..

ok ok i admit it.
im sorry ;(
but awak tulis kat entry ade org stole tag awak tu wat saya bengang jee.hahaha..

*nama pon curikk takkn na gtaw kott.haha

azim said...

haha.
nk amik
amik jelah
i x kesah pn.
janji meriah kan?
haha
:D