Tuesday, June 15, 2010

Fakta :)

i) 10 fakta tentang saya

-lahir pada April Fool
-suka makan banyak :D
-x boleh menyanyi
-money waster (kantoi. HAHA)
-suka tido lewat, bangun awal
-terel type msg tanpa melihat skrin. HAHA. belagak
-suka melalak kat bilik
-selalu blogging and fesbuking
-pakai dua hp, tp boleh guna satu je. sbb lagi satu keypad rosak :D
-x tinggi sgt :)

ii) 10 perkara menakutkan saya

-Bila x berjaya dlm pelajaran
-Seksaan kubur
-If tersakitkan hati parents (sumpah x tenteram)
-Naik moto dgn pelesit. grr!
-Sy takut perempuan. HAHA
-Bila handphone kena ceroboh. Hee~
-Bila kantoi ape2 je . HAHA. Nampak sgt aku ni jahat kan.
-Hantu. Podannya kau nyah. HAHA
-Bila moto rosak kat tengah jalan, and x de kredit nk call time tu. Parah beb.
-Bila kena panggil kat bahagian disiplin


iii) 10 perkara/perkataan yang selalu aku sebut
-grrr~
-gila tidakk.
-ade aku kesah?
-wehh,
-weewiittt :D
-muahxx!
-kata kau lah kan.
-gee, di man mung.
-herr, whatever la beb.
-kau boleh diam x? bising tau.


v) 10“pertama kali” dalam hidup saya

-pertama kali jumpe tag mcm ni.
-pertama kali x topup 3 bulan (maxis)
-pertama kali makan nasi x habis.
-pertama kali makan masakan indon yg x sedap
-pertama kali speechless kalau ckp gan pompuan yg jarang cakap gan aku.
-pertama kali aku syg org dgn sungguh-sungguh. hehehehe
-pertama kali aku benci myspace. HAHA
-pertama kali aku layan facebook setiap masa.
-pertama kali pikir pasal nk baby comel. HAHA mengelabah la kau Nazim.
-pertama kali aku type laju2 tanpa pikirkan jawapan seterusnya. semuanya spontan :D

vi) 7 kawan yang yang kena tag ini,.


-as usual, amik je sendiri. x de bayaran pon :D

No comments: