Tuesday, June 22, 2010

perompak high kelaz :D

Bekas kekasih saya adalah
- Juliana Evans :D

Saya sedang mendengar
- mendengar masalah rakan. HAHA

Mungkin saya patut
- siapkan folio addmath secepat mungkin. kau ni lambat sgt buat keje Nazim. Tolong lah punctual sikett.

Saya suka
- mencarut , texting , iPod-ing , fesbuking

Sahabat-sahabat baik saya
- adalah mereka2 yg byk cakap dgn saya. yg tk byk ckp tu kawan jugak. yg x bercakap langsung tu bakal menjadi kawan [? motip]

Saya tak paham
- kau tak faham? lantak kau kat situ :D

Saya kehilangan
- hati sy. sbb ada org curi. jauh kat kelantan nun. HAHA

Ramai yang berkata
- sy ni BONCET. grr~

Makna nama saya
- seorang penyajak :D

Cinta itu adalah
- aku tk reti lah cinta-cinta ni. kejadah ape cinta ni.?

Di suatu tempat, seseorang sedang
- kau jangan salah sangka boleh tk? berdosa dol. HAHAH

Saya akan cuba
- blajar dgn bagus and kerja dgn hebat, gaji mesti 6 angka

Ayat SELAMANYA membawa maksud
- kun fayakun. HAHA. tiber jeh. Kekal abadi di akhirat sana :)

Telefon bimbit saya
- samsung tanpa kamera 3gp dan sony erricson tanpa keypad. HAHA. kau ada?

Bila saya terjaga dari tidur
- check HP, tgk ada msg or call tk. atau pn check kot2 ada org baca msg aku. HAHA

Saya paling meluat apabila
- korang asek soh aku tuka moto. mcm bapak aku ni cetak duit pulak. =.="

Pesta/Parti adalah
- medekati ZINA!! haha. Syaitan byk.

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- semut :D

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- 17 tahun. sbb dh tk tahan nk habis skolah. and rasa dh cukup brader. gila =..=

Hari ini
- selase. aku tido dlm dewan and time english :D

Malam ini saya akan
- siapkan folio addmath dgn jayanya sambil nyanyi lagu bunga-bunga cinta :D

Esok pula saya akan
- lawat Haikal kt hospital. dan lain-lain

Saya betul-betul inginkan
- Apa yg sy inginkan. Kau nk aku list? mmg beratus lah wishlist aku :D

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ni
- arghh. iritasi dekat mata. merah merang bhai + kulit tk de jerawat sgt. Thx Dato' Siti :)

Pusat membeli-belah atau arked permainan
- surau yg berhampiran.

Makanan Barat atau Jepun
- timur leste' HAHA. Mana2 pon boleh, janji tk haram.

Bilik yang terang atau gelap
- dimm light .. hehee. romantis. forsure GELAP.

Makanan segera adalah
- yg membuatkan aku gemok. BOncet. boroi. gendut. boyot and so on. grr~

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- take care. HAHA. apesal aku ni? caring sgt. XD

Tag kt siapa?
kt blogger yg hebad2 :D

1 comment:

senandung semalam said...

smge dpat siap cepat folio add marh yep...?
hehehehe...gud lux..