Friday, June 4, 2010

teachers day :)

everything is okayy. saya bagi point je okayy harini ;) maaf sbb x ada gambar. saya busy dibelakang pentas menguruskan artis2 naungan saya. HAHA


  • masa raptai penuh semalam, ada kemalangan berlaku kat atas pentas. Ambulans dari HUKM terpaksa dipanggil. sbb lutut Yow Yung Chuan is dislocated masa dancing.. poor him :( ..keadaan agak havoc, team member ada yg nangis2, pengetua dah risau.. Pn NurulSuhada, Pn Fariza Hani dgn Mdm Ee jadi runner.. (recover soon YYC)
  • dlm masa seminggu ni, aku terpaksa balik jam 4-5 petang sbb prepare dewan. haha. and idea aku nk senget kan kerusi guru hadap stage menjadi. HAHA. i win NAJWA NATASHA :)
  • aku jadi emcee anugerah guru dgn Najwa. and Mai Sabrina dgn Ken Hua jadi host. Erwan DJ..
  • tabik spring kat The Blue team (pengawas). sbb gigih sgt kerja harini. HAHA. dgn long sleeve yg x dilipatkan dari pagi sampai tghhari. bau badan dah hanyir gila bapak. tp still cool. HAHA :D
  • tahniah dekat Cik Rusilawati Idris sbb merampas takhta Pn Zaliha Alias utk anugerah guru paling vogue. Btw, Pn Zaliha dah pegang takhta anugerah paling vogue selama 5 tahun okayy. ;) (Pn Zaliha cuti bersalin)
  • Pn Anita x dpt dtg harini sbb dia dh terbang ke LONDON td. HEHE. (cari ilham nk ajar sejarah cara Barat kot. hehe).
  • Thx kat Mdm Ee sbb pilih semua student buat perform td. Dia x tolak sape2 pn. Sbb takut jadi issue nnti ;)
  • Anugerah perkhidmatan guru selama 5 tahun x cukup nama dlm list.. i dont think so hanya 13 org guru je yg dpt. but, that is not my fault :) aku just announce apa yg dorg tulis dlm list. Thx to Mai Sabrina sbb cover semula anugerah tu ;)
  • jari tengah utk engkau kawan.. HAHA. aku dah kata, masa aku nk perform. jgn pakai kerusi. yg kau ambil kerusi tu buat ape budul. kan dah x best. HAHA. nasib baik silap yg tu je.
  • kek tajaan The Blue team lupa nak ambil dlm ice box kat kantin. HAHA. padan muka korang. aku dah makan kek tu td ;) rasa kopicino, cream yg hadoo, strawberry and oreo. nampak je lawa tapi x sedap. HAHA.
  • ouhh yea. kalau kau perasan td. semua cikgu pakai warna MERAH. HAHA. even ada yg pakai PINK. masih dalam kategori MERAH. PINK dlm bm is Merah Jambu okay. HAHA faham?
  • Mr Lim,. sporting seyh. HAHA. berdansa dgn pengetua kat pentas dgn selamba. hehe. (ramai saksi okay, jgn gatal nk panggil2 bagi keterangan lagi :) )
  • ini yg perlu kau tahu. HAHA. audio system berharga RM20 ribu sahaja ;) sumpah bunyi seronok. thx yeahh..HAHA
  • semua persembahan best okay. yg paling best kelas 5sc2 :) HAHA.. creative sgt. start with lagu pink panther... ending lagu Lady Gaga. HAHA.
  • aku perform lagu Kau Ilhamku and kat sini aku nk curse bdk tu sbb dia x de. menyusahkan saya!
  • tahun ni x ada kes SPEAKER jatuh. HAHAHA. sejarah x mungkin berulang. masa zaman f2 dulu tuh, mereng siket. nyanyi suka bagai. last2 speaker jatuh. Sabrina. Sabrina :)
  • rasanya tak ada apa2 agi kot.
  • terima kasih sbb membuang masa utk baca ni. HAHA :P
  • i love you. happy holiday ;)

P/S: nak tgk gambar hari guru 2010? sila bukak fesbuk Lau Hou Shun ;) sekian harap maklum. kita tunggu hari graduasi pula pada 30 oktober 2010 nanti okay. HEHE.

2 comments:

Anonymous said...

peh dengar mam gempak!! kalah skul aku, ahhah

Nazim Nasri said...

haha.
well :D