Sunday, June 13, 2010

piala dunia

grr~ tolonglah. HAHA. fyi, sy x reti semua ni ep :D
memalukan?! whatever ;)

Ouhh yeah. skang musim BOLA.
Here and there bola. Mujur jiran2 sy bukan jenis beruk sakan nk tgk bola sambil terjerit2 dan nyanyikan lagu Cinta Di Akhir Garisan. ehh. tiber jeh :D
Mungkin ni baru permulaan kot. So, agak2 dh nk dekat final nanti. Memang bergelimpanganlah flat aku nnti. HAHA. Terpekik alolololo :D

Yeahh, aku x tahu lah masih gunakan lagi ke x tagline: Makan Bola, Tidur Bola, Mandi Bola, Minum Bola, and so on. Mcm budul je? haha. Eh, bola sebijik tuh dibuatnya tendangan seramai 24 orang dlm satu padang. Kau x nk fikir bila dh namanya WORLD CUP, berduyun-duyun mangkok hayun menendang bola yg satu. cehh, emoo plak :D

Walau apapun terjadi. Aku x akan tgk world cup. Walaupun iklan. HAHA. Tipu je lebih :D
Tapi aku sokong KOREA. hahaha. Propakan semua ayat sy ni. cehh~!
Korea ada Park-Ji Sung. Sbb dia pemain Man Utd. HAHA.
Kau tgk, walaupun aku x tgk World CUp, tp aku tau semua. At least, x lah lame sgt aku ni. HAHA. X kan lah asek nk bergendut dgn entertainment je kan :D

So aku harap, x de lah org ganggu tidur malam aku. And waktu study aku. HAHA.
Spm dh nk dekat ni dik non. Kau memekak kat territory aku, aku jerit kat depan pintu umah kau nnti. Nak? Adam Fahmy dh start memekak kt hp aku. Tiap kali goal, text aku. HAHA. Kau tau kan aku x tgk Piala Dunia . HAHA :P

No comments: