Sunday, June 27, 2010

Selamat Tinggal :(

Beb, aku dah tk jmpe kau lagi dah nanti. Sbb kau dah kena "bunuh" dgn jentolak malam haritu. Aku tk sempat nk tgk kau. Kenapa aku sedih?! Sbb selalu kalau aku nk g Bukit Bintang, mesti lalu sebelah kau. Lepastu aku tgk ada satu lukisan yg org conteng kan dinding tu, konon tengah main buaian kt pantai la. Bila hari tengah panas terik, aku slalu lalu tepi kau, sbb kau dinding yg besar, halang cahaya matahari. Sekarang ni, semua dah tkde. Walaupun kau bukan kenangan aku. Aku bukan pernah usha kau kat dalam. Tp aku dpt rasa ape yg kau rasa (ayat sengal je).
Serious, aku sebenarnya teringin nak masuk dlm Penjara Pudu. Even menyeramkan, bukan senang kau nk dpt. Tp apakan daya, memang dh tkde jodoh. Aku suka bila JS picture buat drama dlm penjara pudu. Sheila Rusli, Mas Idayu dgn Sofea Jane belakon dlm tu.

Sekarang ni, kau dah kena roboh. Ada org nk bina bangunan atas tapak kau. Kau rasa ada ke org nk kerja kat situ. Tapak kau tu dah betul2 "bersih" ke?! Betul ke kalau bangunan tu canggih gila bapak, tempat tu dah tk ada sesuatu?! hmm ;(

Okayy lah, bye. Aku dah dua minggu tk pergi Bukit Bintang.






credit to: Berita Harian Online

No comments: