Sunday, June 27, 2010

Jangan jadi kejam sgt !!

    1. "Kau keluar rumah, jatuh talak"
    2. "Aku ceraikan kau"
    3. "Aku ceraikan Anne"

Memang tk boleh belah bila aku baca paper Metro smalam, "Anne Dicerai Talak Tiga" mengucap panjang lah kan aku? Bukan ape, aku just kesiankan si Anne ni. Dah la sarat mengandung, pastu kena cerai pulak. Zalim okay mcm ni. Menaniaya isteri namanya. Yeahh maybe aku tk cukup ilmu lagi nk cakap pasal benda2 mcm ni. Tp yang pasti aku dah belajar pasal CERAI dan TALAK. Dan kau perlu tau, Allah benci CERAI walaupun ini halal dilakukan. Okayy, maybe ada benda yg memang tk boleh dielakkan sampai kena cerai. May Allah bless you :(

P/S: 1st time aku komen pasal artis bercerai. Perempuan lawa slalu kena cerai. Antaranya: Rozita Che Wan, Nora Danish, Azrinaz (pengacaea TV3), Aleeza Kassim, Norazniza Idris, Siti Nordiana, Krisdayanti, Rossa, Aida Radzwill.

No comments: