Saturday, June 12, 2010

PIGnic :D

Jika kau x dtg, jika kau ingkari, aku sesali..sesali. HAHA. tiberr jeh mood Siti disini. :D tiada kaitan pon.

Ehh, okayy. Hari ni aku pegi kenduri Cik Shahirah. Title dah tukar jadi Puan ep. Tapi aku x biasa. HAHA. So nk panggil Cik Shira jugek. Nanti aku upload gambar kawen dia ep :D

So lepas pegi kenduri dia. Aku call semua org ajak kluar g KL. HAHA. last2 yg lain keluar. Aku teros pegi rumah Eiz kat BTS. hehe. Sampai je sana, dia masak spegheti. Padahal aku dh kenyang segala bagai makan. Last2 dia ajak g picnic. Gelak x sudah aku time tu. HAHA. Kau tau dia ajak kat mana? Kat Tasik Permaisuri. time tu pukul 3 petang. HAHA. X ke gila aku melahar gelak. HAHA


lihatlah mereka-mereka tgh siapkan tempat berkelah. HAHA


Abg-abg tgh tuangkan air :D

Spegheti dia nampak mcm nasi gan kari. HAHA

Ala tomei-tomei Azim. HAHA. :D

1 comment:

suara haranton said...

pantek mu la kakak sial..
buang ayat tu..
siap ko aku lahar ko nak?