Monday, February 14, 2011

aku, dia & vintage photo contest

Salam Isnin.
Sejak2 ni rajin nau gua join contest kan kan kan :D
Kali ni gua join  Aku, Dia dan Vintage photo contest :)


CONTEST: Aku, dia dan vintage photo contest
Tarikh tutup: 25 Feb 2011
Terma dan syarat: baca sini



nama dia Aina (original)

err nama dia Aina Selena (Spicy)

Aku Dia dan Vintage photoAku: Aku tu NazimNasri (NN), sebab aku yang snap pic ni kat KLCC. hehe
Dia: Aina ni. Aku snap pic ni curi2 je. Dia tak perasan pun. haha
Vintage: Model Tahun (google translater)



ni Nazim (original)


err Nazim Nasri (spicy)


Aku Dia dan Vintage photo

Aku: Aku ialah Nazim Nasri yang dok hold BB ni. hehe

Dia: Dia pula ialah Abg Fitri yang snapkan pic ni secara curi juga. T_T
Vintage: Model Tahun (google translater)




**fujifilm instax mini**
**polaroid camera...hrga estimated 6000yen**


Macam biasalah. Gua nak menang contest ni sebab nak hadiah Camera Polaroid (Fujifilm). Barang Jepun ni. Dan macam biasa jugak, gua join contest ni sebagai hadiah harijadi daripada Kamal Kom kepada Nazim Nasri. Besday gua 1 April 2011 ni tau. :D

Kalau menang tempat ke-2 atau ke-3 dapat bear. Gua ada bulu kaki dan halkum beb, takkan nak menang bear pula kan? hahahaha

TAG: Aliff Haikal. Ainal. Solehah



UPDATE: Gua nak tambah satu lagi gambar untuk contest nih. hehehe :))



original

spicy




Photobucket

11 comments:

nrabiatul said...

awek cun ! :)
good luck !

Nazim Nasri said...

hehe cantik kan? :))

thx Adda.

kamarukom said...

tenkiu2 nazim! akn di listkn kjap lg ye ;)
gudlak ye gmbr2 cun neh ^^

Nazim Nasri said...

ohh sama sama :)
harap menang. hik3
judge lek lok ye? :P

kamarukom said...

hehe..kene bodek 4org judges ni hahak

Nazim Nasri said...

ohh haha siapakah mereka? :DD

MIRUL said...

dapat polaroid nie best r...huhu

Nazim Nasri said...

best sgt kot. heheh ;)

Nisa Dawi said...

gambar cantik!~
Gudluck!~
adiah pun menarik kann=)

. said...

lawa gambor bro :)

Nazim Nasri said...

thx bro :)
doakan kejayaan sy :D