Thursday, February 24, 2011

Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik 2011


I've been tagged by Sandra Azwan. ;)

Aku join jelah, walaupun aku tahu memang takkan menang punya. BHAHA. Takdelah, dah bape juta contest aku participate. Harammmm satu pun aku menang. Rasa cam pasrah je doh :P

Tapi takpe. Amanah ni. HAHA.Saya yang menjalankan tugas. Berkhidmat untuk blogger.

Tengok, NN join contest ni. Walaupun dah berjuta kali NN mencemar duli join contest-contest yang lain. NN tetap tak sombong macam Sandra Azwan. hahaha.

TAG: Aliff. Solehah. Arol


Photobucket

7 comments:

Unknown said...

mau nye x jales...sandra azwan 2 tu tag!!!!

Nazim Nasri said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)

Ahaaa. biasa biasa sajep :P

kay_are said...

gud luck weh!! (gua pun kne tag, weekend kne bertindak!!)

Nazim Nasri said...

@Shazmiey Abdurahman

haha. insyaAllah. doakan le ye? :)

Nazim Nasri said...

@kay_are

ko pun guud lak k. haha ;)

D'China Store said...

uih..ada gambar dato' siti..ni wat aku jeles ni..hehe..btw thanks join..gud luck :)

Nazim Nasri said...

@Encik Luncai

menggunakan wajah siti nurhaliza sebagai pelaris. thx bro :D