Friday, February 25, 2011

Berani Matilah Dengan Sabrina Kamal ♥

Salam

Pertama sekali aku nak ajar cara remove preview pic yang ala2 sedey dan lembab tu dalam facebook. Kadang2 aku hanjingkan dan carutkan, sampai stuck FB tu. Rasa nak kahak je screen ni. Okay emosi plak memalam jumaat ni. XD

Secondly aku nak wish kat bakal awek/isteri/orang gaji/baby sitter aku. Sabrina Kamal. HAHA. Happy Birthday. Semoga Allah panjangkan umur kau sayang. Kau jangan nak reject sangat bila aku call tu. haha. Sepak kang baru tahu.  I*YSM budak gigi besi. Good luck bila amik result nanti okay nyah? :)



kau sgt diperlukan utk click pic ni bagi melihat bulatan merah itew



Ko nampak tak? Yang dia preview ala-ala meniru twitter punya style. Terus pop-up kua gambar. Dikkk, kalau laju tak ngape. Ni dah macam nk iringi jenazah. Lambat sangat T_T

Okay, u need to enlarge the pic atas ni untuk solve the problem yang sedey ni. Alaaa, takde pakai coding pun weyh. Ko ingat ni nak edit belog ke hape? -,-


Ko pi tengok bulatan merah dalam pic atas tu, 

kat hujung tu ada  &theater 

delete tulisan tu, pastu enter. nanti kua macam dulu, so senang lah nk godam pic orang. heee~



Korang nak tahu sesuatu tak? hehehe.
scroll sampai bawah okay. SUMPAH TAK TIPU KORANG!














































































Korang scroll balik kat atas tu. Tgk pic tu dan baca betol-betol apa yang aku tulis/type/edit dalam gambar tu.
Pastu baca rangkap yang ketiga:

Secondly aku nak............
Photobucket

3 comments:

Fahmi Piruz said...

x payah nkk delete kot perkataan theater tu,just open link in new tab..=.=''

Nazim Nasri said...

@Fahmi Piruz

komen kat fesbuk aku takleh ke? haha. perlu ke dlm ni? :P

momo nana said...

aduh , tak phm laa