Sunday, February 6, 2011

"Kau nak ayah libas atas pelamin ke?" | Zalikha ye, bukan Hanis Zalikha.

STORY COMING SOON!
tgh tunggu gambar yang lebih indah untuk di siarkan. stay tuned :)





































Majlis perkahwinan Zalikha dan Izwan di Mersing :)
Matilah kalau dia tahu yang aku tahu pasal dialog tu. kih3

Zalikha tau, bukan Hanis Zalikha T_T


Saya mempunyai masalah dengan gambar dan telefon yang sering kehabisan battery. Kalau battery hp habis, maka tiadalah gambar. So saya menunggu gambar dari kazen saya okay. Sumpah lawa pelamin ni. Rasa stimm je nak kawin. kih3

Haa, pengantin ni makcik saya. Kot lah. Saya kene panggil dia Cik Ika. Harus Cik Ika. Kalau mak ik Ika? Tak ke tua gamaknya? muahaha

Saya paling suka budak2 zapin tuh. Kih3. Comel gila babasss.
Sehingga bertemu lagi. Ok bye = ="


Photobucket

3 comments:

Anonymous said...

takde kena mengena langsung dengan title -,-

Nazim Nasri said...

ada. kan dah kata COMING SOON :)

Aliff Haikal said...

tak suka dewa --'