Sunday, February 13, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography


Salam ahad.
Harini saya mau join satu contest photoshoot percumaaa~
Pepaham je lah ye ,Nazim Nasri kan suka camera T_T

SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni?
Sebab musababnya adalah, saya rasa saya ni terlalu hensem dan terlalu comel. (statement ni memerlukan confident level yg tinggi haha). Antara sebab yang lain, saya WAJIB dipilih untuk memenangi contest ini adalah sebagai hadiah hari lahir saya pada 1 April 2011 nanti, iaitu tarikh tutup penyertaan contest ini. Maka secara langsungnya saya patut memenanginya. hik3. 

Lagi satu, photoshoot ni dilakukan dalam Kuala Lumpur sahaja kan? haaaa. Saya ni orang Cheras. Anak jati Kuala Lumpur pula tuh. Ahh mmg layak la kan? hehehe. Tambahan pula, saya ni lepasan SPM yang tak tahu nak buad apa kat rumah kan, photoshoot dari pagi sampai petang tu mcm tiada masalah sangat bagi saya. Sampai tgh malam pun tak apa, konon nak ambil mood movie Twilight ke kan? haha. Okay, saya rasa inilah antara sebab-sebab saya WAJIB dipilih untunk menang contest ni. Kalau ada sebab-sebab yang lain, saya akan update ye? :)


TEMA dan shoot macam mana yang anda nak.
Saya tak demanding tau. Saya tak kisah pun apa temanya. Tapi kalau tema hari jadi tu, err mcm kanak-kanak sangat lah pula, yelah besday boy lah katakan.. hehe. Okayy, kita tengok gambar dgn caption lah ye? Lets read.

Nak style macam ni, tapi saya tak cukup hensem la pula -,-


Saya bukannya daring sangat mcm dia ni. 
Tak suka lah shoot pakai short atau shirtless ni T_T


Okay, kita tengok gambar Azim yang pernah di-photoshhot oleh kawan-kawan. Thx korang. Ehh kejap, ni mmg real pic Azim, bukan google mari ye :) Saya tak tahu nak tema apa sebenanrnya, sebab kebanyakkannya adalah random pic. Tema ni kalau tibe2 ada idea, saya update juga ye. Haishhh~


Saya yang sebelah kanan. pakai jaket kulit tuh :)


Mekap sedebuk -,-


masih lelaki tulen!


Okayy, itu gambar saya yg telah di-photoshootkan oleh kawan-kawan. Skang ni tunjuk tema pilihan. haha. Macam nak kawen plak!


Ni tema klasik? Style tak? Black and White


Tukarkan objek perempuan tu kepada saya!


err hitam putih lagi.


Okayy. baru ada color.


Tapi kalau tgk semua gambar ni kan, semua style exclusive kan? hik3. Ntahlahh saya takde experience dalam bidang modelling bagai nih. T_T

Ingat ye. Ini Hadiah Hari Jadi. HAHAH. Bukan selalu pun kan? Dah lama tak dpt hadiah :)

Saya ni tak ramai kawan blogger dari KL. Nak tag sape je? alaaa.
Okayy mcm ni, sape yg stay atau menetap atau telah menjadi warganegeri Kuala Lumpur. Boleh lah join contest ni ramai2. Benda FREE bukan senang nak dpt kan? :)

Click sini untuk penyertaan. Err semoga Nazim Nasri berjaya okayy. Saya dan kawan-kawan mendoakan diri saya sendiri. Okay? heheh. AMIN!


P/S: Im worried about tag tag ni lah. Sebab kalau kita tag, kadang2 dorang tak join pun even dah notice. huhu. And lagi satu, skang ni friend request kat FB saya dah tapis, skang sy tak approve org mcm tu je. So if u wanna be my friend, bagi away msg okay? atau inbox dulu, and bagitahu yg u reader blog saya. Sebabnya sy rasa unsecure, lately ni ada org asek ikut je kemana saya pergi. Not good lah stalk mcm tu.


Photobucket

15 comments:

♥ solehah ♥ said...

"Sebabnya sy rasa unsecure, lately ni ada org asek ikut je kemana saya pergi..."

wahh.femes juakk ahdek azim tok.hehehe :)

Nazim Nasri said...

seriously kak, ada dua org stalk Azim. kat Mall yg sama pula tuh. kene culik naya je. T_T

Lalala said...

moga menang ye :)

trialtodelete said...

this is soooo good. gudluck

Nazim Nasri said...

mainur: thxx sgt ;)

Nazim Nasri said...

rizal thx :)

♥ solehah ♥ said...

wahh..hati hati okeh :)

Nazim Nasri said...

baiklah huhu

Unknown said...

hahahahahhahahahahaahahaha

MEMANG COMEL DAN HENSEM :p

Nazim Nasri said...

hahaha propa lebey kan ainal :P

Unknown said...

hahahahaha tahu tak apaaaaaaa :p

okayla tuh mengaku hensem en HAHA

Sandra Azwan said...

nice ideas!;-)

Faridism Production said...

:) thanks sebab join ! gudluck ! nantikan keputusan contest bulan april nanti ok :)

Nazim Nasri said...

ohh thx Sandra ;)

Nazim Nasri said...

farid, baiklah. eksaited :D