Saturday, February 19, 2011

Header PERCUMA oleh SyedGraphiX



Salam.
Aku rasa dah berapa contest/give away percuma aku join. HAHA
Semua nak percuma je kan :P
Alaa, rezeki orang nak bagi. Apa salahnya. Gunakan sebaiknya :P




Butir-butir Header yang aku nak :)

  • Tema: Ekslusif/Mewah/Mahal/Elegan/Grand
  • Font dan warna tulisan ikut suka hati Syed lah. Janji ikut tema :D
  • Header nak transparent. Kalau yang transparent tu tak sesuai, aku nak yang ada background abstract ;)
  • Perlu ada url blog ni and perkataan OPERA HIDUP.
  • Nak rujukkan tak? heheh. Tgk web Fizoomar.com 
  • Gambar-gambar boleh pilih kat bawah ni, aku taktau nak letak yang mana satu. huhu :)

 



Pasnih aku boleh lah buad muzium header. HAHAHA. Agak2 dah bape zaman nanti, mesti tersengih2 mcm menang loteri sebab aku pengumpul header. -,-



Photobucket

2 comments:

SyedGraphix Dot Com said...

adoii...seram plak aku nak buat.. sbb header ko da lawa. ades.

Nazim Nasri said...

@SyedGraphiX

HAHA. tape tape. cabaran. Nanti kalau dah kerja, client mintak cam aku. haaa same je keadaan :PP