Wednesday, February 23, 2011

Mendekati Diri Dengan Pereka Fesyen!

 SA: SandraAzwan   NN: NazimNasri


Harini janji temu NN dengan Sandra Azwan. Aku kelewatan hampir sejam, atas faktor kesesakkan lalulintas. T_T


HAHA. Berkali2 aku mintak maaf kat SA sebab lambat sampai. muahaha. Bukan salah aku, salah bas tu la. Aku nk g Masjid Jamek, bas tu lalu kat depan Times Square yang tengah jam cam gampang~
Lalu aku berjalan kucing (cat walk) dalam bas tu terus turun sambil bercakap sorang2. Macam biasa ahh tabiat aku, cakap sorang-sorang kan T_T


Pastu kannnn korang, NN rasa macam KAMPUNG sangat-sangat bila berdiri sorang2 kat depan LRT Masjid Jamek tu. Macam kali pertama datang KL. HAHA. Mana tak nye, SA cakap dia kat kopitiam depan Muamalat. So NN p la cari bank Muamalat tu. Hareeemmmmm NN jumpe bank tu, yang ado OCBC dgn HSBC je. Last-last kan, NN redah je lah kat blakang2 stesyen PUTRA tu. Mmg ada bank Muamalat tu. Tulisan dia, kecik nonet. Pastu nampaklah abang baju biruuu tengah makan dalam kopitiam. haha ;)


Harini NN ikut SA pegi cari kain untuk dibuat?? Baju kawen NN dengan *A**** .. Ko adaaa? HAHA.
No lahh,  SA beli kain untuk buat baju/dress as a collection dia. Wahhh, sambil2 tu NN tengok lah cara seorang fashion designer buat kerja. Kehulu hilir cari kain. NN pun ikut dia dari belakang, tolong angkat kan roll kain tu. Rasa cam best pulak buat keje ni. heee~


Settled semua sal kain tuhh. Ok.
Even NN ni bukanny fashion designer. Terasa jugak penatnya. But NN okay je :)


Lepak kt DOME Pavilion. Minum minum. sembang sembang sembang (banyak benda la NN sembang). Lepastu balikkk. Thx SandraAzwan ;)


NN dah dapat hak NN. *tetibe. hahaha



Photobucket

2 comments:

Sandra Azwan said...

Thanks sebab temankan saya tadi...hehehe
Nanti kite g karaoke plak...;-)

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

welcome. hehe
okay sajekkk ;)

thx sebab blanja kat Dome