Sunday, February 27, 2011

Hero Si Gadis. Donat sangat.

Hero si gadis ke? 
Rasa cam nak gelak kuat2 sampai bisu. HAHA.

Semalam hari perjumpaan beramai2 secara kebetulan ye. 
Masuk dalam KL tu, semua kenal NN. haha Ko mampu?

Semalam lepas NN lepak dgn abg Fitri, ko proceed my date dgn Chappy and Ray. Mereka lepak dengan saya. HAHA. But yeahh, kesian Yeen, dia balik awal semalam -,-

Abang yang pakai beg paku emas tu, kau sangat best. HAHA. Aku rasa cam nak paku-paku je mulut kau. 
Semalam jugak, aku dah tak buat rambut ala-ala jastin bibah tu. Sebab rimas sesangat -,-

Nahhhh hambik pic yang DOOOOOOOOOOONAT SANGAT :P



Dari kiri: cantik, handsome, comel



Meet Kamal Adli junior.



Fish Child tak dorang? -,-


Ehhh Adam laaa. HAHA. Bergambar dengan Dato' Siti ye :P


Somebody said to me yest: Ehh, comel lah budak depan skali ni.



Hamboiii korang, semalam kemain panggil aku Dato' Siti kat tengah2 alam tu kan. Perli tak hengat. Awas ko. HAHA. Sesuka hati je. Kang bebetul jadi Dato' Siti. Menangis lagu Air Mata Ibu ko nanti.


Semalam NN spend time banyak dengan Ray je. Sebab 1st time jumpa kan. So aku bawak2 dia jalan. HAHA. Padahal dia dah slalu datang KL ni. Cehhhh~

Omong kosong lah pagi ni. Nak bersiap2 pegi date dengan Michelle Ng jap lagi. Sooooo, bye korunkkkk T_T


P/S: Aku memang gemokkk kannn? Kannn Chapy kan? Kann Ray kan? 



Photobucket

6 comments:

SiGedikYuna (: said...

chapy cute ! :D
so do you (;

Anonymous said...

muke ? lain .

shahrul said...

michelle ng pale otak hang !!!! pfft,

Nazim Nasri said...

@SiGedikYuna (:

ouh u kenal ke? haha bagus lah

Nazim Nasri said...

@ain natasha

amende? haha

Nazim Nasri said...

@shahrul

amende tah dia ni :P