Monday, September 26, 2011

3R: Riang Raya Retis.

Salam hujung Syawal . hew hew hew.

Hari ini hari Isnin. Semalam hari ahad. Kelmarin hari sabtu. Hari sabtu hari jadi Sazuwan Sawawak, hari sabtu juga open house kat rumah abe Koqin. *Ittew tatau lah nak tulis apa ni -.-

Sebelum tu, nak bagi tahu sikit. Aku ni dah lama tak naik KTM (B), Keretapi Tanah Melayu Berhad LOLOLOLO. So kelmarin terpaksa lah menempoh azab yang dukacita dimaklumkan aku tak biasa jadi batak tunggu train lama-lama ni. Maka sertapaksa lah si dia dan si dia tunggu aku kat Mid Valley selama sejam lebih -.-"

Kau tahu jelah kan dalam KTM tu bau-bau azab semua bercampur, aku dah nak pitam sebab kurang oksigen bersih. Bila sampai kat stesyen Mid Valley je tiba-tiba aku menjerit "Boleh bagi orang lain keluar dulu tak, apa bodoh sangat ni?" Err aku tak tahu kenapa tiba-tiba aku konfiden je jerit depan pintu tu -.-"

Proceed dengan cerita 3R: Riang Raya Retis. Rumah dia kat sebelah Mid Valley je padahal, dekat dengan station STAR Abdullah Hukum.

Tu diaaaa Koqinkaremo, bulatnya muka aku. 
>(oo)<

Aku ni senarnya pemalu. hik hik hik. Tak banyak cakap. Tapi sampai je kat sana aku kena bahan. "Kau kat sini diam kenapa? Dalam twitter bising sampai penuh timeline aku" hew hew hew. Sorry lah, aku ni penyegan jumpa retis blogger yang famos amos ni. Biasalah, kita ni blogger picisan. :p


Ada nampak Bob Marley disitu? hikss >.<




IMG_7451

IMG_7430

IMG_7440


Dorang semua ni sangat kelakar dan suka makan pisang. pisang pisang pisang. Lepastu bahan gigi Aslan yang separa rongak kat depan. HAHA. Sangat happening dapat jumpa dengan mereka semua untuk kali pertama. 

Anyway terima kasih la banyak-banyak sebab ada yang sudi jemput dan ajak pergi open house. Makan pun sedap-sedap belaka sampai malu nak tambah. hehehe. Lupa nak habiskan biskut raya Almond London :p

Insya-Allah kalau ada ruang dan waktu. Boleh lah gather lagi. Insya-Allah juga aku cuba jadi tak pendiam. Kena list down apa nak cakap nanti lah gamaknya huhuhu =)

Blogger Hero dan Heroin:
P/s: Thank you Nisa Kay dengan KSP for the pichass :)
P/s: Sowi Kak Hanim sebab tak sempat bergambar heheheh :p 

9 comments:

aslann said...

wahhhhh untunglah kitorang dpt jumpe retis ni.

Syazwan said...

riang raya retis gitu. curlass ko nizam!

Aiman Ariffin said...

urgh u have too many friends haha

Nazim Nasri said...

@aslann Untunglah retis jugak

Nazim Nasri said...

@SyazwanSarawak Perlu ke typo sampai macam tu sekali? haha xD

Nazim Nasri said...

@Aiman Ariffin Berkawan biar beribu heheh isteri biar satu. luls

[k]o{q}i[n] said...

huh...retiss twitter jd pendiam di open house.. hurmmm...mcm best je nk wat entri... muahahaha

Nazim Nasri said...

@[k]o{q}i[n] Saya ni pemalu orang nya hehehe xD

~Kirin Selama Perak~ said...

wah !
raja twitter sudah update laaa~
:)