Wednesday, September 28, 2011

Nazim Nasri featured in blog Conteng-Conteng.

Conteng-conteng

Blog conteng-conteng ni Khalid yang introduced kat aku. 1st time buka, aku rasa macam tak percaya je. This is really awesome blog. Update entry pakai hand drawing je. Coolioooooo

Serious shit nak puji melambung kat blog ni sampai tak tahu nak type apa. Korang just click the link, follow them and tengok all their awesomeness master piece.



Aku selalu jadi silent reader je. Kalau aku tak faham dengan cartoon yang dia lukis, baru aku drop comment huhuhu.

Oh yeah. Rasa macam bangga gila bila tweet aku di-featured dalam entry terbaru blog conteng-conteng. And aku rasa macam woahhh. hew hew hew Thanks to Azurin Ramli sebab inform pasal ni. :3



Ini semua disebabkan oleh hash tag #sayagenerasi tempoh hari. Hash tag ni jadi worldwide trending created by kak Aida Sue.



"Aku ingat lagi, aku selalu main game snake ni masa form 2. Pinjam handphone kawan je. Masa tu handphone Nokia 3310 ni memang canggih-manggih dah. Aku main sampai penuh skrin. Yeah!"


Lagi satu kalau korang perasan dalam entry tu, banyak printscreen tweet daripada artis je. hew hew hew. Aku artis ke kuikuikui. Mesti korang cakap "Alaa stakat featured pasal tweet je apa adahal kan?", tapi aku rasa macam bangga kot. LOL. Bukan senang nak kena featured ni kalau takde sebab. Betol dop? :)

UNTUNGLAHHHHH :)


5 comments:

Azurin Ramli said...

hehe.engat kau dah tahu.

eh eh,meh join segment beramah mesra aku nie.simple mimple je.lai lai ^^

http://belogjuryn.blogspot.com/2011/09/segmen-just-google-it-azurin-ramli.html

Nazrul Ashraff said...

untung la u olls.

Effa CuRio said...

Best kan blog die.. menarik.. hehehe.. ;)

contengconteng said...

kitagenerasi game snake. yeah. =)

Nazim Nasri said...

@contengconteng yeah, lepas kalah mesti main lagi sampai keluar magic words :p