Sunday, September 18, 2011

Serious Shit- Lagu Malaysian Boy betul ada cik ponti.

Naharaammmmm

Kalau haritu Obe ada post video Malaysian Boy yang kononnya ada hantu kan. Alaa video yang di potong kepada 50 saat je tu. Yang tu naharam aku terkejut tengok, macam gampang je. Terkejut dan terkujat. ikhss

Decide sendiri lah nak tengok ke tak video ni.




Tapi yang ni serious shit aku tak percaya at fisrt. Aku boleh siap maki kawan aku cakap tak jumpa hantu tu hahaha. So aku tengok bebetul video ni, memang betul ada. Terus berderau darah tengok figure yang sama seperti dalam gambar nih. Homai. Tipu lah kawan -.-"

Minit 0:43

14 comments:

Alis Misnan said...

huarghhh terkejut aku! hahahha

m0sHiE~ said...

haha. memg siyes bleh skit jntung la. :)

Ryan Ervan said...

damn~ terkena hahaha...

Dauspozi said...

Aku perasan sebelum ni tapi hanya satu benda yang terlintas kat fikiran aku, maybe diorang rancang kot letak "hantu" kat situ...

alquinin said...

buto!

asyraaf munshi said...

okey !!!!

Nazim Nasri said...

@alis :) Sape suruh tengok yang atas, tengok vid yg bawah ah hahahaha

Nazim Nasri said...

@m0sHiE~ haha bukan salah saya eh :p

Nazim Nasri said...

@Aman Ibrahim Ahaha. kita suruh tgk vid yg bawah la. bukan yang atas

Nazim Nasri said...

@trevor apa buto hahaha

Nazim Nasri said...

@Dauspozi Kau tahu tak kat video clip Achik dgn Nana pun ada makhluk yg sama. dia duduk kat kaki achik

Nazim Nasri said...

@asyraaf munshi TQ

Nazrul Ashraff said...

hoho. benda ni. memang tengok betul2 saat yang dikatakan ada hantu. tapi sekejap je.., alaa,, hantu pun nak popular. heh. and akhir2 ni kau post pasal hantu je. ada paper ke?? heh.

Nazim Nasri said...

@vampire and his lady Saje2 post hehe