Saturday, September 24, 2011

Diana Amir mimpi kiamat.

Saya ambil keputusan ini kerana saya sudah beberapa kali sejak tiga bulan yang lalu diberi petanda dan mimpi buruk tentang hari kiamat. Dan mimpi-mimpi tersebut juga mengingatkan saya tentang kematian yang semakin hampir dan perkara itu sering membelenggu hidup saya beberapa bulan kebelakangan ini.”


Saya tak tahu kenapa perkara itu berlaku kepada saya, mungkin Allah ingin memberi petunjuk dan saya menceritakan semuanya kepada seorang rakan. Namun selepas itu rakan saya yang berhijrah lebih awal daripada saya.”




Tahniah juga untuk Siti Nordiana :)


"Sebenarnya saya sudah mula memakai tudung sejak bulan puasa yang lalu. Keputusan saya memakai tudung ini bukanlah disebabkan fesyen semata-mata, tetapi ini adalah imej terkini saya dan berharap ia akan kekal sampai bila-bila. Lagipun perubahan imej yang saya lakukan ini adalah satu kesedaran terhadap tanggungjawab sebagai seorang wanita muslim. Malah, ini juga adalah langkah awal untuk saya berubah ke arah menjadi seorang insan yang lebih baik,"

P/s: Fida awek Mamat Sepah tu dah boleh jalan dah. Kbye


7 comments:

Nurul NajwaAbuBakar said...

lawa nye diana amir pakai tudung...

Alis Misnan said...

haha sokong. fida2..

myraVea said...

Alhamdulillah..makin ramai yang bertudung :)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

alhamdulillah.. semoga kekal la apa yang mereka lakukan ni :)
kepada fida, semoga dia fikir semula apa yang dia cuba buat ni.. dia makin hilangkan peminatnya..

Unknown said...

baguslah..semu dah pkai tudung^^

Aiman Ariffin said...

its good to hear a wonderful experience of someones Hijrah to a better life. However, I hope we dont let the appearance cloud our eyes, I hope people will focus on the inner-self more than ever.

Blog Eazy Izzuddin said...

alhamdulillah...
:)