Friday, December 3, 2010

Apa jadi kalau gagal SPM?!

Salam Friday. Boleh?! HAHA.
Uolsss, harini aku sedikit sentap sewaktu mendegar Merisik Khabar Era.

Seriously serious. Hampir gugur air mata pemadam api neraka ni bila dgr slot Pelamin Anganku Musnah. Aku ingatkan dia bercerai ke ape ke kan. Rupa-rupanya isteri dia meninggal atas sewaktu bersanding atas pelamin. Kesian brader nih. Setahun setengah dia mengubat luka dihati. Al-Fatihah.

***

Dood, kita proceed dgn title atas tu. Bukanlah suruh gagalkan. Hee~
Heh, SPM dah nak habis. So boleh lah berjimba sebentar kan?! Aku tktau lah kalau aku tk dpt result yg flying colours nnti. Hmm apa nak jadi kan lepas ni?

Mcm bestie aku sorg ni, dia ni jenis otak yg gila tapi pandai. Dalam kelas 5SC1, dia sorg je MELAYU. So one day ni aku tanya dia, lepas ni kau masuk U nak amik cos apa. Kau tahu dia ckp apa? 
"Aku nak amik cos pementasan filem ataupun yg ada kaitan dgn dunia glamour

Kalau tk silap aku, mcm tu lah dia ckp. So aku react like OMG lahh. Wotts?!
 Kau dah la pandai, pastu nk ambil cos yg like2 je. So dia kata, kalau kau dah minat, buat jelah. Kau ingat aku minat nk jd doktor ke apa ke? -,-

Lepastu masa gah lepak-lepak. Dia ckp, "If u fail Bio, jadilah artist" HAHA. Laugh out loud :D
Betullah juga kata dia, kalau kau dh minat nk glamour, masuklah masscom.. 

Kat bawah ni benda lawak kteorg utk pagini. HAHA :)
Dia ada lg dua paper dan aku ada lg 3 paper. Total 7 semuanya. 

Lepas SPM aku tktau nk buat apa (:

1 comment:

asyraaf munshi said...

tapikan....ramai yg salah anggap yg kalo diorang dah gagal spm ....so diorang dh gagal segala-galanya

salah sebenrnya bagi diorg yg gagal tu....apa slahye amik masa untuk repeat....

malu....biar malu skarang bkan malu nnti..huhuh...