Saturday, December 11, 2010

(review) Harry Potter and The Deathly Hallows




Kau tau tk aku tk minat dgn Harry Potter. Ahli sihir dgn tongkat sakti ni membuatkan aku tertidur.
Semalam hampir bergaduh dpn Pavi sbb aku tknak tgk cite ni. HAHA. Tp aku terpaksa akur lah. Dah la kuar bertiga. Yg berdua nk tgk Heri Potret. Aku tknak. So kena ikut majoriti -,-

Okayy~ iklan dia hampir 15minit. 
Masa cite Harry Potter and the Order of the Phoenix dulu, aku bantai tido dalam panggung sampai habis cerita. Kekdahnya sbb feeling air-cond dan kerusi sedap :P

Pastu semalam pun aku dah try lentok2 jap. Pastu tbe2 mata jadi segar. Jahanam =,=
Ohh, aku sukakan Harry Potter. HAHA. Kenapa aku suka sgt semalam? 

Film ni sgt lah weckk. 
Sket2 nak terkejutkan aku. Mulut ular tu tengah nganga nak makan budak. Aku dah tutup muka dulu. HAHA. 

So aku boleh katakan Harry Potter yg kali ni punya hasil gabungan filem Zombie Kg Pisang, Twilight dan Magika. Jadilah Harry Potter and The Deathly Hallows.



Lepastu singgah ZARA Pavilion.


Ini kali keberapa tah masuk ZARA. Tapi kali pertama membeli. Haishh~
Ada rezeki lebih kan. So try lah selai baju. wewot :P

Muka bajet T__T


Ohh, aku mmg pakai spek mata -,-


Anak ikan dari kiri, Azim, Haikal and Sharil. T__T


Kebanggaan muda mudi -,-

2 comments:

asyraaf munshi said...

huuhhh....
citer HP...tu macam gempak jerrr annn...ney yg brsmngat nk tgok ney...hahaha

Anonymous said...

lain kali jgn main sker je... tgk something sampai abis baru la komen... klu x tgok n nak komen... x layak r sedare...