Wednesday, December 22, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN




Cara nak join segmen ni cukup mudah..Jom tengok syarat2nya~
1)  Buat Entry  bertajuk"SEGMEN  JOM BERKENALAN"
-done-

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~
-done-

3)  Jawab 7 soalan berikut:
-done-

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
SINGLE. sebab saya belum BERKAHWIN lagi. i love being single, sebab saya tak perlu nk fikirkan telefon tanpa topup :P

-Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
muhammad nazim b. nasri .. lepasan SPM 2010 .. menetap di Cheras.. belajar kat SMK Seri Mutiara.. anak pertama daripada 3 beradek.. cita2 belum dikenal pasti lagi. suka warna biru.. 

untie saya gelarkan sy 7eleven, sebab sy selalu on9 facebook setiap hari.. 
saya suka berkawan, dlm dunia maya saya terlalu byk ckp, tapi bila berjumpe, sy ni adalah seorang perpustakaan. sy ni terlalu senyap mcm dlm perpustakaan. HAHA


-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
inibelogsaya. genre belog sy adalah bebas. tidak bersifat peribadi sgt. sy suka memberi info tentang agama melalui pembacaan sy dlm majalah Al-Islam. kalau nak tau, pegi lah usha belog saya. kalau yg bersifat peribadi, sy lebihkan kepada aktiviti yg menarik untuk diutarakan. and yeahh blog saya unpredictable. :)

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
saya gambarkan blog ini adalah suatu dunia tanpa sempadan. bersifat bebas. 

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
takde nasihat sangat lah. bukan nak ambil SPM pun kan dgn blog. hehe. just gunakan blog ni sebagai medium utk kearah kebaikan :)

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
yeahh saya lelaki, intipati belog saya tidak terlalu lelaki sgt. tetapi tak pernah ceritakan prihal kecantikan mahupun cerita pasal kereta ataupun motosikal.. bahasa yang saya gunakan agak santai dan tidak terlalu omaigadd ye. :D

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
sampailah pemilik www.blogspot.com ni kata blosgpot akan berkubur dan takkan wujud lagi dah dan sila update seberapa byk yang kamu mahu dlm masa terdekat. Haaaaa, thats mean, saya akan sentiasa berblogging la. :D


4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..
  • Aliff Haikal
  • Diyana
  • Mia
  • Myra Zakaria



Photobucket

3 comments:

Cikgu Akim said...

salam..bagus blog ni suka bg info mengenai agama..semoga apa yang saudara impikan tercapai..saya doakan saudara dpt result gempak spm ni!!


salam perkenalan dari saya!

Nazim Nasri said...

thx cikgu Akim :))
and yeahh, ni betul ke cikgu? :)

lavender harum wangi said...

ngeong2~ singgah melawat kengkawan segmen jom berkenalan.. folo sini.. :D