Wednesday, December 22, 2010

Pavilion, Kuala Lumpur.

Gambar-gambar ni diambil sekitar jam 3 ptg di belakang  P a v i l i o n  K u a l a  L u m p u r :)
with my bestie, X r o o m y . 


Actually ada byk lagi gambar dlm fb dorg. Tapi aku bukan kenal pun dorg. Just kutip mana yang ada pic aku and Xroomy je. And yeahh, gambar2 dia lawa, tapi belum tahap expert. Tapi puas hati jugaklah. And editting pic ni aku buat sendiri pakai photoscape. Kalau kau tgk gambar original, nampak tak gah sgt warna dia. Ni aku dah spicy kan sikit. So nilah hasilnya. 


And yeahh photographer sekalian, boleh ke sy dgn Xroomy jadi model? HAHA
Saya yang pakai spek mata, X r o o m y yang rambut panjang tu :DD
berangan je lu  N a z i m~ T_T









and yeahh, Saya suka bergambar walaupun muka tak hensem. ada saya kesah kalau saya tak hensem? :)




Ni photographer on that day. ada lagi sorang. aku tktau mana pic dia. HAHA. 


(emel ni tujuan untuk promosi)
 naziem581@gmail.com

4 comments:

Fahmi Piruz said...

berbunga hati tatkala melihat gmbar2 ni.. <3 <3 <3

Nazim Nasri said...

hehe. Fahmi, khalid pendek kan? :DDD
so u dah tau i tinggi mana :P

andd yeah, gambar2 ni semua cantik.

khalid arumi said...

apa pendek?!! haha
tape, im on my way on gaining height now~ you ll see *winkwink

Nazim Nasri said...

HAHA. sorry khalid :PP

sy nak kurus dan tinggi. hehe