Wednesday, December 29, 2010

di-bebas-kan



Dah tak perlu nk gosok baju sekolah pagi2. Walaupun sebenarnya bukan aku yg gosok kan. Entah lahh, ibu yang selalu iron-kan baju kami. Nanti kalau dia tak ironkan baju2 kami, dia tkde kerja nak buat. So kerja kami hanya pergi sekola, dan dia pula gosokan baju. T_T


Dulu masa awal tahun 2010 bertekad untuk tidak mencipta sebarang rekod disiplin. Hujung2 kena jugak. Padan muka. Rambut panjang lah, kuku panjang lah, side burn senget, bulu mata tak lentik apa jadah lagi dia nak bubuh. Alkaedahnya utk bersihkan rekod disiplin sampai hujung tahun, aku dah mcm pak kadok dah. Kuku dah tak rimau sgt, rambut mantain style Anuar Zain side burn dah mcm abg askar. -,-


Saiz jam tangan tak boleh besar dari duit syiling 50sen. Malapetaka tak peraturan dia? Aku pun tibai je pakai jam RM10 warna merah siap ada cermin kat situ. Nak dekat bejuta kali kena tegur. Ada aku heran. HAHA. Sangat biadab kan saya? chuk chuk chuk *geleng kepala


Lepas ni tiada lagu lagu si gay Adam Lambert tu nak kejut aku bangun dari tidur pagi2. But if i had youu~~ Dan takde lagi dah gosip2 dipagi hari kat kantin bersama teman 20 Celcom Blue. Pastu takde lagi dah "Acikk, nasik ayam satu!" "Akakk, miloo taknak ais" atau "benjo satu"!


Paling besttt, tkde lagi dah announcement pagi2 buta jam 7.30pg , "dilarang bawak handphone, liquid paper ..yada yada yada" -yada yada tu maksudnya dah keluar  ikut dari telinga kiri. (Y)

Kalau nak ceritaaa semua ni kan, ibaratnya mcm majalah sekolah milik persendirian. kau lah pengarang, kalau lah jurugambar ,kaulah editor -,-


Lagi bape hari je hanak-hanak ikan ni nak sekolah kan. Hik hik hik. Rasakannn kau! :P



DI-BEBAS-KAN


Photobucket

2 comments:

Unknown said...

yeah!d bebaskan
now!aq bkn mudaxx skula agy!

Unknown said...

yeah!d bebaskan
now!aq bkn mudaxx skula agy!