Tuesday, December 14, 2010

Cara aneh nk kurus .

Orang kata kalau nak kurus, minum air inai. Inai weyh! Inai? Inai yang pakai kat jari tuh. Inai tu bancuh sgn air, pastu minum. Hasilnya untuk kecut kan perut. Apa kata kau inaikan satu badan, biar kecut seluruh badan. Kann~ Kalau kau malas nk tumbuk inai, kau tiup lah inai segera tuh bancuh gan air. Ataupun kau nyonyot pek inai tu mcm kau makan chokie-chokie. Nescaya kau boleh kurus. Pinggang pung dah mcm kerengga. Tahniah.




Kalau sesetengah org hindarkan daripada makan NASI. Yolah nasi kan penyumbang karbohidrat terbesar punya. Daripada kau tk nak makan nasi , baik kau hiris lemak kau sehari sikit. So kalau dah sebulan mesti dah banyak lemak kau buang.




Aku pun gigih juga diet. Konon. Tapi tkdelah sampai nak avoid nasi. Yelah, perut ni dah mcm org kene busong. Nak berbasikal kat luar malas, so aku berbasikal kat dapor je la. (basikal exercise lah.grr~) . Sit up sampai tunggang terbalik. Gila lah, rasa mcm nk terburai perut ni. Kena rogol pun tk seksa mcm ni. Ohh Nazim. Asal ko lembik sgt! Muahaha. Gila, perut ni dah membusong. Larat lah aku kan nak buat semua ni?! Sebenarnya lama dah aku tk buat. =,=




Tapi aku tkdelah sampai nk pakai corset premium beautiful tu atau bengkong. Matilah kau nak pakai tu, aku rasa sehari lebih 20 kali kentut. Tak bernapas lah. Sgt perempuan nk ber-corest-corset segala. Baik tidur je kan. Tkdelah nk makan sgt.


Matilah kalau perempuan je nak kurus =,=

4 comments:

khalid arumi said...

hahahaaahaaaa
part inai uh betul k? :DD
penasaran na tawu :PP

Nazim Nasri said...

i think so khalid.
so u try lah. hehe.

u tau kan inai? haha
yg fahmi pakai uh

asyraaf munshi said...

INAI minum....x mampos..ker,,,,hahahah
..lagi 1 petua..moyg aku bagi...jangan makan selagi x mandi...nnti peryt buncit...huhuhu

Nazim Nasri said...

haha. mak aku kata ok jeh :DDD
aku slalu makan sebelum mandi.
hasilnya? biarlah rahsia :PP