Tuesday, June 21, 2011

Apa nak jadi ni..

Yeahh harini super boring. Sebenarnya hari-hari pun boring sebab dah 5 bulan duduk terperap kat rumah. Makan online tido tgk tv. Macam tu jelah selama 5 bulan hehe. Tapi syukur badan tak gajah duduk rumah je. Arghh exercise je tak buat. Kalau lah aku sedar masa awal bulan haritu nak exercise, mesti skang ni badan aku dah sedap mata memandang. Ni tak, perut aku very the 1Malaysia =,=


Tidur dah la lambat, hari-hari tido lepas pkul 3 pagi. Bangun pulak pukul 11pagi-12t/h. Rosak rosak. Lepastu kan, boleh tak mandi satu hari. HAHA. Bayangkan betapa buruknya perangai orang bujang yang menganggur. LOL. Haishhh, macam mana lah nak kawen ni kalau hari-hari malas ;p

Takpe-takpe, kegiatan tak sihat aku ni bakal berakhir minggu depan. Yeah for real. Memang akan berakhir minggu depan. So minggu ni aku kena manage and synchronize kan balik waktu tidur. Sebab memang dah lari waktu tidur aku, takut terbawa-bawa untuk minggu depan :)

P/S: Apa dia minggu depan? hehe Tunggu eh. So next week tak leh online dah, rasa macam nak pasang ni kat rumah baru.

5 comments:

haziqa said...

da start belajar ke minggu depan ?

Nazim Nasri said...

@cik ziqa

Ye kot hihi :)

haziqa said...

haha . KPTM an ? gudluck ya .

Nazim Nasri said...

@cik ziqa

yeah hehe pandai ^^

Unknown said...

ouh same here :)
i also have to synchronize my life back for next week :D