Monday, June 20, 2011

Keputusan X-Ray Aku.

Khamis minggu lepas aku buat medical check up. Awal pagi bangun kemain. Pergi Hospital Ampang. Procedure hospital memang maha menyusahkan. At last aku buat kat General Hospital (GH) je. Oh yeahh, orang dulu-dulu sebut GH, skang ni dah tukar jadi HKL :)

Aku buat medical check up sebab minggu depan dah nak masuk kolej. Aku sebenarnya takut nak buat medical check up ni. Tak tahu lah kenapa. Harap-harap takde penyakit kronik, InsyaAllah :)


Ayahanda Nasri. Gigih bawak p spital walaupun exhausted.

Ayahanda ekceli tak cukup tidur tau senarnya, tapi dok gigih ajak jugak pergi hospital and buat medical check up untuk aku. Aku ajak p makan, dia ikut, pastu dia cakap "Eh, balik naik teksi boleh? Ayah ngantok oh" "Ehhh takde maknanyaaa. Tadi kemain ajak kan -.-" ... And sepanjang-panjang masa kat GS tu dia buat muka letih/ngantok. 

Container urine ketika kosong! 

"Ambil botol dengan plastik, isi air kencing setengah botol pastu letak kat kaunter pesakit luar" And i was like hahhhhhh? Air kencing untuk setengah botol? Gila hape, kalau tak terkencing cemana tah? -,-

Pehtu aku g tandas nasib baik boleh pee. Kalau tak, jenuh lah nak ikhtiar kan sepaya dapat pee. Dah settle sumbat urine, lepas tu terpaksa genggam botol supaya orang tak nampak isi kandung dalam tu. *malu*

Bilik X-Ray

Yang ni lagi takleh belah. Yelah, aku kali pertama buat medical check up. Nak kena x-ray bagai kan. Mana reti and mana tahu procedure dorang cemana. hahaha. Masuk dalam bilik x-ray tu. Doktor pompuan tu suruh aku buka baju. Waddehekkk. Buka baju? Segan kot. haha. So nak tak nak kena buka juga baju. Tapi aku tak tunjuk badan aku yang taff ni kat dia. Segan doh -,-


Result medical check up aku keluar minggu depan, which is 27 Jun 2011, lepastu esoknya dah register masuk kolej. Oh harap-harap and berdoa sangat supaya result medical check up tu semuanya okay, InsyaAllah :)

Ads: MTV Award || Blackberry 

6 comments:

Ejoy Decorazon said...

kalau buat private hari tue jgk dpt...RM80 jew...teringat kisah kawan..die xleyh kencing minx air kencinng org lain yg tidak dikenali...silap ada HIV nyesal...

Unknown said...

you masuk kolej mana :)

Nazim Nasri said...

@Eayzul Zaffraen

ish ada ke patut camttuuu

Nazim Nasri said...

@Syazwani

KPTM KL :)

FazliShukor said...

laa..umor kau same dgn aku rupenyee..igtkan atas aku..kptm kl?same tmpt dgn aku,kos ape?tpi aku xmsok sane pon.hehh

Faiz Ziegler said...

ada sebab napew kene bukak baju time buat xray dada, lau u x bukak baju doc will miss diagnose about ur chest x-ray...