Friday, June 17, 2011

Bau ketiak yang azab.



Semalam breakfirst aku g makan at satu restoren area Cheras ni, time tu dah pkul 12, jadah apa breakfirst kan?! Dh nk lunch time uhh. HAHA. kekdahnya bagun lambat. Kau boleh bgun lewat? :D

Time tu lauk semua dh nak abis. Bagus punn. Padan muka.. Tapi kaut je lauk apa yg ada kat situ. lepastu aku cari port nk melantak nasi. Lapaa ko perut ni. Aku duduk sebelah meja dgn satu kapel ni. Boyfriend dia hensem ko. Mcm Kamal Adli. So feeling dok sebelah artis. HAHA.

So lepas baca doa makan, aku pun membedal lah nasi tu. Baru laa dua tiga suap, aku ada bau mcm sial. Ya Allah, busuk gila kot. Mcm tapai gaul dgn ikan pekasam. kau tau2 lah kalau dua benda tu dh bersatu. Bau dia mcm mana kan?! Aku tgk couple sebelah meja ni dok sembang sakan, tepok tampar. Baru aku perasan, awek dia biasa2 je. HAHA. Tempat yg aku makan uh pakai ekon, so sah2 la tkde tingkap. Pulakk dah bau semakin kuat. Hazabbb lahh aku nak makan.

Then, tbe2 mamat ni terangkat tangan dia. Rupanya bau badan dia. Oh Tuhann bau diaa, azab! Aku tgk awek dia selamber badak je berkepit gan jantan uh. Sedeyy kot. Mcm pompuan desprado. Sanggup belaki busuk, janji hensem. mcm tu?! HAHA. faill lah kau. Kot idung pompuan tu kalis bau kot. Bila bau busuk je, tbe2 menjadi Burberry. HAA. kelassss, bau nak mahal je. -,-

Aku rasa bau badan mamat ni boleh buat org mati. Asal laa  pompuan ni. Duhhh -,-
Aku ingatkan aku sorg je yg bau kann, aku tgk org lain dh dokk kepit2 idung. Maknanya bau dia tersebar jauh. Aku yg duduk dekat ni dah tk tahan, terus g basoh tangan.

Ada sorang makcik ni tego aku, "Dik, kau duduk sebelah dorg ke tadi?! bau mcm sial tk?"  pastu aku ckp la "makcik tktau ke sy hampir nak termeninggal jap td, azab gila duduk sebelah dia...?!"  Pulakkk makcik tu g mengilai gelak tak agak2. HAHA Siot doe makcik ni.

Aku rasa lahh kan, mamat ni boleh dijadikan perisai nk perangi Israel lahh. Pleaselahh, sape2 yg leh bawak dia g Israel tu, suruh dia kepak kan tangan dia mcm burung, pasti bau badan dia merebak. Mampus kau israel. HAHA.

Aku malas dh nak buat pape, terus g bayar..



P/S: Datuk Sharizat Jali feat. Altimet? Sempena hari bapa.

18 comments:

Unknown said...

homaiiiiiii. agaknya bau tu jauh2 je kot bau. dekat2 x bau. hahahahaha

Makbed said...

aduss... keras terus perut aku baca menda nih. ahahahahhaha...

ezza haniza said...

pempuan suka bau ketiak laki lah!hahaha

[k]o{q}i[n] said...

siott je ayt makcik tu...huhuhu...

FazliShukor said...

hahhaha!xleh bla..hha

D'China Store said...

haha..yg makcik tu aku gelak guling2..terbaik la

me_nazri said...

adoi kes macm ni pun ade ke hahhaa

♥ solehah ♥ said...

adoi..hehe..nasib baek tak termeninggal..hahaha..

Nazim Nasri said...

reply semua: Kalau dah sayang, semuanya wangi kan, semuanya di sanjung. cuba kalau dah break. hahaha dok caci maki je.

nuyuEna said...

naseb baek owner belog ni idop lagi..kehkeh

Ayu Nsrna said...

hidung makwe dia tersumbat kott bro

MUZHAFAR HAMSAN said...

bapak larhhh :) Gilaa kowttt

G121 said...

aku tgok gmbar tu pon da rse nk temuntah, blom bce agi..

Nazim Nasri said...

@nuyuEna

haha tak baik cakap mcm tu tau

Nazim Nasri said...

@Ayunina AyuMie

tersumbat lah kot agaknya. tapi takkan lah sikit pun tk bau -,-

Nazim Nasri said...

@LoLynda.

berapa besen muntah?

nurul said...

haha...mcm klaka la plak ayat makcik tu...

G121 said...

rase mcm nk mntah, tp tahan je.. haha