Saturday, June 18, 2011

Kuasa Hari Bapa | #HariBapa2011


Sebenarnya bukan sekali dua beliau camni. Dah banyak kali aku perasan. Dia penat memang penat, tapi entah lah. Aku teringin gak nak ikut dia g kerja, nak rasa sendiri macam mana hidup. huhu.

Kalau nak cerita pasal pengorbanan masa ni, memang tak tercerita, susah susah susah senang cari sesuap nasi untuk anak dan isteri. perghhh. Lainlah kalau kerja pejabat, balik office hour and gaji tetap. Bapak aku kerja sendiri dan gaji tidak menentu.

Ayah: Kau dah siapkan semua dokumen kolej tu?
NN: Blom lagi..
Ayah:bla..bla..yadaa..yadaa..Semuanya nak suruh ayah yang buatkan.. bla..bla..yadaa..
NN: huhu Yelahhh. Nanti orang buat ler.

Tapi alhamdulillah lah, masih boleh makan lagi. Walaupun kadang-kadang .. Tapi syukur Allah izinkan hidup lagi. Aku rasa ayah cari duit lebih sebab nak uruskan aku masuk kolej nanti. Aku harap dapat buat pendapatan sampingan melalui blogging ni, nnt takde lah nak mintak kat ayah je walaupun aku jarang minta.

Selamat Hari Bapa
semoga panjang umur, murah rezeki dan hidup diberkati :)


P/S: 1. Ini Adalah Iklan Grapevine Terbaru ||| 2. Ayah saya kerja ni senarnya..

5 comments:

wanifatin ヽ(^o^)ノ said...

ble kte dh jd parent, then bru kte tw betapa susahny nk beso kn ank2~ =))

faiz zaini said...

bersyukur
alhamdulilah nn :)

aslann said...

selamat menjadi bapa jijim :D

Anonymous said...

perut same dengan papa kite lahhh ^^

Cik Anum Rosli said...

ayah naziem sama cam abah anum.bz memanjang.kerja sndri jugak.sampai satu tahap.kena buat appoitment dengan abah kalau nak jmpa :(