Tuesday, June 28, 2011

Selamat tinggal. Semoga berjaya Nazim Nasri.


Salam. Time korang tengah baca entry ni. Aku dah takde kat rumah dah. Aku dah masuk kolej. Harini hari lapor diri dan terus duduk kat hostel. Haa rasa eksaited sangat nak belajar semula :)

Ohh by the way. Aku tak bawa laptop pergi kolej and im gonna miss my blog and twitter friends. Tapi tak apa, insyaAllah kalau ada masa terluang aku cuba pinjam kat kawan untuk update blog ni. 

Doakan yang terbaik untuk aku. Doakan kejayaan dan urusan aku kat kolej tu. Doakan supaya aku dapat kawan-kawan yang baik. Doakan supaya semuanya berjalan dengan lancar dan baik-baik sahaja. 

Alhamdulillah. Akhirnya dapat juga sambung belajar :)

Ohh sebelum tu, aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau ada salah dan silap, terkasar bahasa dalam blog ni. Maaf kan yer.

P/S: Kolej kat KL jer, tapi packing macam nak pergi Korea. Bye. Assalamualaikum :)

8 comments:

♥ solehah ♥ said...

takecare nazim :) hehe

syima harun said...

Gud Luck :)

Seha Hisham said...

Alaa, kenapa tak bawak laptop pulak? Good luck!

☺NurulZulkifli☺ said...

Bye bye pakcik!!

haziqa said...

hehe . mula la kehidupan sbagai pelajar kolej . have fun ya . and gudluck kat sana :)

qeef... said...

Naper x bwk laptop?

Effa CuRio said...

Good Luck NN.. =)

Sandra Azwan said...

belajar rajin2 yer nazim!;-)