Thursday, June 23, 2011

Ben Ashaari followers ke 1221 :)


Luls. Teruja ke terkujat? kukukuku. Untunglahhh Ben Ashaari follow blog picisan ni kan. hihihi. Bukan senang  orang terkenal nak singgah sahur kat blog terpencil camni. Selalu tengok orang lain update blog dorang pasal Abg Ben, so ni my turn. kukukuku :)

Sebenarnya semalam aku ada komen kat blog BA pasal entry tingkatkan followers. Biasalah blogger picisan macam aku, mesti nak ramai followers kan. Tapi bukan dengan cara "i follow you, you follow me back". Cara ni aku tak pernah guna langsung dalam dunia blogging. Sebab aku tak suka paksa orang.


Aku takdelah letak harapan yang tinggi supaya BA follow blog aku. Sebab setiap entry yang dia tulis banyak sangat orang komen, so mana mungkin dia nak baca aku punya komen. kukuku. Tapi tengok betul-betul BA follow blog aku. Terima kasih banyak2 lah untuk beliau :)

P/S: Berapa banyak "kukukuku" ntah. haha. Macam mana eh nak bagitahu sal iklan ni. hmmm.

3 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thniah... hehe.. bla la msa zaty la kn3...:P..

Betty Latif @ BL said...

untung laa...!!

Sandra Azwan said...

seronotnya dia!;-P