Wednesday, June 8, 2011

"Awek" Erul Af9 Kena Troll.


Annyeonghaseyo. HAHA Siang tadi kawan aku bagi fb sorang budak perempuan ni, dia cakap boyfriend dia Erul Af9 tu. So aku pun godek-godek lah. Tengok dia ada buat in relationship dengan Khairul apa tah nama penuh si Erul tu. Aku gelak je sebab tak percaya. Yelah, dia bermati-matian bagitahu kat budak2 yang add dia kt fb yang dia ni awek Erul. Ko tak rasa cam whattdehel? hahaha.

So aku usha lah wall dia, nasib baik tak private. Kawan aku suruh add dia, sebab boleh komen2. Tapi aku tak add perempuan tu sebab wall dia jenis public, boleh letak komen terus. So takyah susah-susah nak add. Aku scroll lah kat wall dia sampai aku jumpa satu wall post ni. Terus aku serbu dia hahaha. Sumpah lawak doh tengok reaksi. Lets baca ;)

Kalau tak nampak tekan lah pic ni kasi besar punyaaa~






At last dia cam takut kantoi kann, dia delete wall post ni. muahaha. Kan aku ada cakap yang aku nak tanya Erul pasal ni kan, aku memang betul-betul tanya kat Erul, sebab aku dah lama ada Fb original si Erul ni. Zaman-zaman mentor lagi dah friend dengan dia. Tapi lepas dah lama-lama tu, aku delete balik soalan tu. haha Malas nak panjang kan cerita, takut masuk beautifulnara je nanti ;p

Lepas tu dia cam tak puasa hati gan aku, dia add aku kat Fb, korang aku nak approve ke? haha Memang tak lah.. BAIDEWEI, dia ni adalah budak sekolah. Lahir tahun 1996 kot.

And link gambar yang aku bagi kat budak perempuan dalam ni adalah gambar kat bawah ni, aku jumpa Erul masa kat rumah terbuka. Wewit. Pic ni adalah 2/3 tahun lepas. Lama dah -,-

P/S: Selamat Hari Raya korang. muahahahahah

14 comments:

☺NurulZulkifli☺ said...

Hahaha.
Kantoi la pompuan ni..
Kot ye pun nk gile kt erul, takyah la nk kecoh2..
adess

ezza haniza said...

kelakar la .haha.budak skolah kot tu.

nrabiatul said...

terbaekkk ! apesal semua orang suka erul ek ? adda tengok macam biase jee . okay . itu subjektif . terpulang pada individu . hehe :)

Hizea said...

HAHA , kelakar je budak tue .. tau pon takot .. :P

Liyana Lunia. said...

LOL saya awek shaheizy sam tapi biasa je hikshiksss

Yendalicious said...

apeda pompuan tu . kelentong x habes2

Unknown said...

HAHHAAHHAHAH
ok dem lawakk. apekebenda la semua ini?
ahahahahaha

Azurin Ramli said...

HAHHAHAHA.
cam ye ye je budak tue.
sumpah kelakar seyhhhh.

ann dhaniah said...

pompuan nie mcm desperate je..hoho..selamat hari raya noh! hoho

Noor Idayu binti Azmi said...

free2 je dapat malu, gila lawak XD

nak berlagak takyah nak buat cite tipu tahap maksima nak2 lg ad link 'ori', kan dah dapat maluuuuuuuuu

Anonymous said...

bongok je perempuan ni buat malu tahun 1996 je =.=

wanifatin ヽ(^o^)ノ said...

ad mke Jang Geun Suk sket kot Erul tuh..minat beta~~ hakhakhak~~

Ejoy Decorazon said...

terbaik....
hadek2 verangan!!!!

Nazim Nasri said...

@Eayzul Zaffraen

hadoooo