Friday, January 28, 2011

Air mata "Dato' Siti".

Tiap2 malam aku mesti layan sepam dua lagu Siti Nurhaliza. 
Bukan sepam dua nok, belambak2 lagu lama dia aku layan.
Paling odap skali lah nk layan lagu Bicara Menghiris Kalbu versi Ziana Zain, syahdu nokk.

Me dah cuba taknak hapdet benda sentap2 cenggini nok. Tapi apa kan daya, me ni bukannya Dragon Ball nok. Ni kes dolu-dolu lah, kisah aku dgn Taylor Swift (Love Story) versi Adam Lambert. 

Kenapalah aku ni mcm Siti Nurhaliza nok, baik hati nauu. Nasib lah ku bukan Kak Senduk yg dok melahar orang je kekdahnya. Kenapa malam ni aku dok update status yg sentap2 kat Fb. Sedih nok bila ter-tengok benda2 yg tak sepatutnya pada usia sebegini.  Aku dah kata, aku bukannya Sailormoon yg boleh bertukar2. Aku ada perasaan nok. Aku cemburu nok. Pape jelah nokk malas layan drama sendiri. Sedih lagi cite aku dari cite Pasah Sanda break gan Jejay.

Ku dgr cerita lah. Ku dengar jelahh kenn. Mereka dah declare dah. Officially. Siapa? My beloved intan payung and my beloved abg :) 

Woot woot. Tahniah doh :D
Happy selalu sayang <3
U happy i happy. No offence :)

P/S: Babe, every words yang ada link biru tu kan. Kau patut tgk okay utk menyedapkan story nih T_T


Photobucket

No comments: